Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg møtte en gammel venninne på puben igår, og så snakket vi litt.. Jeg sa " Jeg ser at du er venn med ***** på facebook, jeg og han jobber sammen vi" Vi bor i en veldig stor by, så er litt stilig at vi har felles venner liksom ) " Åååh, jobber dere sammen i barnehagen?", sier hun.. Jeg svarer "ja", og så avslutter hun samtalen med å si at hun leier leilighet hos han... Er dette brudd på taushetsplikten på noen slags måte? Kjenner fylleangsten komme litt nå, nemlig...
LuksusLiv Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 At du jobber sammen med han i en barnehage? Nei, så fremst han ikke er utplassert der på arbeidstrening via Nav og du har lagt ut i det vide og brede om det så.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Så vidt jeg vet finnes det ingen generell taushetsplikt i forhold til hvem man jobber sammen med.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Om det er brudd på taushetsplikten å fortelle at man er arbeidskollega med noen er det mange som bryter den hver eneste dag tror jeg Taushetsplikten din går vel på barna du jobber med, du har ikke lov å utlevere dem på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Fantastisk, da kan jeg slappe litt mer av, hehe Tusen takk for svar og ha en fin søndagskveld HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå