Gå til innhold

Er dette brudd på taushetsplikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en gammel venninne på puben igår, og så snakket vi litt.. Jeg sa " Jeg ser at du er venn med ***** på facebook, jeg og han jobber sammen vi" Vi bor i en veldig stor by, så er litt stilig at vi har felles venner liksom ) " Åååh, jobber dere sammen i barnehagen?", sier hun.. Jeg svarer "ja", og så avslutter hun samtalen med å si at hun leier leilighet hos han... Er dette brudd på taushetsplikten på noen slags måte? Kjenner fylleangsten komme litt nå, nemlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du jobber sammen med han i en barnehage? Nei, så fremst han ikke er utplassert der på arbeidstrening via Nav og du har lagt ut i det vide og brede om det så. ;)

Skrevet

Så vidt jeg vet finnes det ingen generell taushetsplikt i forhold til hvem man jobber sammen med.

Skrevet

Om det er brudd på taushetsplikten å fortelle at man er arbeidskollega med noen er det mange som bryter den hver eneste dag tror jeg ;)

Taushetsplikten din går vel på barna du jobber med, du har ikke lov å utlevere dem på noen måte.

Skrevet

Fantastisk, da kan jeg slappe litt mer av, hehe :) Tusen takk for svar og ha en fin søndagskveld :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...