stearin Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Når jeg trenger å skifte. Blør ikke likt hele perioden. De første dagene må jeg skifte ofte, ved hvert dobesøk. De siste dagene kan jeg ha samme bind lenger uten at den er blodig.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Når jeg trenger å skifte. Blør ikke likt hele perioden. De første dagene må jeg skifte ofte, ved hvert dobesøk. De siste dagene kan jeg ha samme bind lenger uten at den er blodig. Klarer du ha ta på deg et brukt bind igjen etter å ha vært på do altså? Hadde jeg aldri fikset kjenner jeg. Jeg skifter da, som dere sikkert skjønner hver gang jeg er på do.
stearin Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Når jeg trenger å skifte. Blør ikke likt hele perioden. De første dagene må jeg skifte ofte, ved hvert dobesøk. De siste dagene kan jeg ha samme bind lenger uten at den er blodig. Klarer du ha ta på deg et brukt bind igjen etter å ha vært på do altså? Hadde jeg aldri fikset kjenner jeg. Jeg skifter da, som dere sikkert skjønner hver gang jeg er på do. Ja, om det er lite blod, noe det som regel er de siste dagene for min del. Samme med tampong. De første dagene må jeg skifte hver gang jeg er på do. Blør til jeg nesten svimer av og er nesten sengeliggende da pga. smerter og at jeg blør så mye.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Bind skifter jeg stort sett hver gang jeg er på do, utenom de dagene det er så lite at jeg omtrent bare har på bind for sikkerhets skyld. Eller de gangene jeg blør veldig mye og må sjekke enda oftere enn som så. Tampong hver 4.time eller så.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Har spiral og blør veldig lite, tampong bør jo skiftes hver gang man tisser, og det gjør jeg, men hender jeg ikke gjør det hvis jeg har glemt tampong! Ikke noe særlig renslig synes jeg å ikke skifte når man tisser...tampongen blir jo ekkel! Truseinnlegg skifter jeg kanskje 2 ganger per dag, som regel har jeg bare på et truseinnlegg å kaster det rundt lunsj tider fordi det ikke trengs!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Bind bruker jeg bare om natten, så det tar jeg av om morgningen. De 2 første dagene i mensen bytter jeg tampong hver3-4 time, 3-4 dagen jeg har mensen bytter jeg hver 5-6 time, blør lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå