Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Har laga marsipankake med krem og jordbærsyltetøy inni. Nen som vil ha?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Åh, hørtes deilig ut... Men er dessverre helt proppa, lagde eplekake i dag jeg så vi har spist store mengder eplekake og vaniljeis
what a drittkjerring Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Du flinke hustru! Er det farsdagskake? Her ligger jeg an til stryk i både konditor og -koneemneeksamen. Blir muffins med drahjelp fra Toro(as usual) Så ja, sleng gjerne over et stykke eller fem:D
Gjest Ziva Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Farsdagskake er vel litt tidlig. Men marsipankake er ikke å forakte.
Gjest Mrs. Careface Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Haha, nei når er farsdag? Hadde bare lyst til å lage, men liker ikke marsipankake
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Du flinke hustru! Er det farsdagskake? Her ligger jeg an til stryk i både konditor og -koneemneeksamen. Blir muffins med drahjelp fra Toro(as usual) Så ja, sleng gjerne over et stykke eller fem:D Farsdag er neste helg, så du har god tid
what a drittkjerring Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Du flinke hustru! Er det farsdagskake? Her ligger jeg an til stryk i både konditor og -koneemneeksamen. Blir muffins med drahjelp fra Toro(as usual) Så ja, sleng gjerne over et stykke eller fem:D Farsdag er neste helg, så du har god tid Haha, er det sant? *flau* Superflaks at jeg har være alene hjemme så jeg ikke har fått røpet meg. You saved my day!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Du flinke hustru! Er det farsdagskake? Her ligger jeg an til stryk i både konditor og -koneemneeksamen. Blir muffins med drahjelp fra Toro(as usual) Så ja, sleng gjerne over et stykke eller fem:D Farsdag er neste helg, så du har god tid Haha, er det sant? *flau* Superflaks at jeg har være alene hjemme så jeg ikke har fått røpet meg. You saved my day! Hehe, farsdag er alltid andre helgen i november (og morsdag andre helgen i februar). Hilsen ansatt i bokhandel, så jeg må holde styr på dette for kundene
Gjest Mrs. Careface Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Men jeg mener det, vil noen ha den? Den kommer bare til å bli kasta Sukkerbrødet er forresten laga helt fra bunn i to etasjer
Gjest Ziva Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Vet du hva, sving innom nærmeste aldershjem og overrask de med kake
Mamma til 3? Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 Enig med Ziva. Takker de nei, sitter jeg i Bergen og spiser gjerne et stykke
Gjest Mrs. Careface Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Smakte på den nå og den var faktisk utrolig god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå