Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Er det noen handlesenter utenfor byen som jeg bør få med meg? Eller finner jeg alt i handlegaten?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Du finner alt, og mere til, i handlegaten. Skikkelig mekka altså, du kommer til å handle til visakortet selvantenner Litt misunnelig kjenner jeg, god tur!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Du finner alt, og mere til, i handlegaten. Skikkelig mekka altså, du kommer til å handle til visakortet selvantenner Litt misunnelig kjenner jeg, god tur! Tusen takk! Gleder meg! Vet du når butikkene åpner og stenger? Hi
løvebrøl Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Er ikke så mye på de kjøpesenterene egentlig, mest dyre merkeklær der. Handlegatene har MYE av det samme men er jo gøy. Litt usikker på stengetid men syns å huske det var en plass mellom seks og åtte. Var der i fjor
frk Nilsen Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Dra i smågatene like utenfor hovedgaten, der er det masse bra shopping! http://www.theninestreets.com/ninestreetsguide.html
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Åh, nå fikk jeg lyst å reise til Amsterdam! Har vært der flere ganger jeg, og synes byen er helt super. Husk å gå innom et pannekakehus da, kan ikke ha vært i Amsterdam uten å ha spist pannekake. Dere bør også prøve å bestille Rijstaffel på en restaurant (gjerne en indonesisk en). Da får dere en varmeplate på bordet og masse forskjellige småretter, det ene stedet vi spiste fikk vi 12 retter for under 200 kr pr person. Utrolig godt!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Og kjøp med deg deilig ost hjem. Nam
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Var der på denne tiden i fjor, det ligger jo mange butikker i den laaange kjøpegaten og et par kjøpesentre rundt om, ikke så stor by, lett å finne det hvis dere ligger på et hotel midt i gryta slik vi gjorde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå