Gå til innhold

Noen som har begynt å få mage?


Gjest Ribbedilla

Anbefalte innlegg

Gjest pizzadilla

Jeg var på julebord i går og fikk et par spørsmål om jeg var gravid. Jeg er til vanlig planketynn, men hadde en ball FØR middagen! hehe:-) Forstår at folk spør for å si det sånn. Er jo bare 10+4 i dag, men du verden for noen trange bukser jeg har:-) Stod og så på magen i speilet i morges og det er kjemperart! DE tynne armene og vom:-P

 

Vi har allerede måttet si det til familien siden jeg har blitt så "feit" og har verdens korteste lunte:-O

 

Noen flere som må ut og kjøpe mammabukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

Jeg er uke 8 i dag, og det synes veldig! Er også tynn "til vanlig". Alle jeg møter kommentere det! Så nå går det ikke ant å holde noen ting hemmelig. :-P

Er jo litt morsomt da, er mange som har blitt sjokkert når de får vite at jeg bare er 8 uker på vei.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt størst om kvelden, men ja, jeg ser en liten mage.. Men jeg har kjøpt 2 mammabukser, men pga at jeg hater stramme bukser og fryktelig ubehagelig. Også deilig og ha en bukse som jeg ikke bare ser halvfeit og lubben ut i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+5 her, og det synes godt at jeg er gravid. Og jeg er 1.gangs... Men skyldes jo garantert oppblåsthet, eller tarmer som har flyttet seg oppover eller noe i den duren, like mye som babyen. Den er jo bare 7-8 cm...haha.. Søsteren min fikk ikke mage før etter 6 mnd. Så hjelper ikke på følelsen av å ese ut som en flodhest, at alle poengterer nettopp det. Er liksom bare blitt feit jeg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+2 og har begynt å få en liten kul nederst på magen. Akkurat nå synes jeg selv at jeg bare ser halvfeit ut, så gleder meg veldig til det har gått litt flere uker og det vises at det er gravidmage og ikke bare fett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+5 og magen er definitivt større, selv om mesteparten ikke er baby enda.. Den har vært diger på kvelden i noen uker, men nå den siste uka er det en liten bul på morgenen også. Gleder meg noe innmari til det ikke bare er sånn kvapsete bulk, men ordentlig stram og fin babymage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De trangeste buksene mine har jeg måttet legge innerst i skapet... Har definitivt fått mage- men den ser mer tjukk ut enn gravid ut foreløpig dessverre! Gleder meg til fin og stram gravidemage! (Med min første gikk jeg i bikini i femte måned, og folk kunne ikke ane at jeg var gravid. Det var tider det ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få mage for 2 uker siden :-/

 

Men det er vel ganske vanlig å få mage "tidlig" med barn #2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg står så har jeg mega mage. Ser ut som eg er ca 20 uker. Har masse rester etter sist svangerskap. Som jeg begynte å få vekk rett før jeg ble gravid igjen. Men når jeg ligger og lar tyngdekraften ta effekt har jeg en søt liten kul nederst. Er 12+3.

Har brukt mamma bukser i 3-4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pizzadilla

Godt det ikke bare er meg:-) Jeg målte det samme i morges som jeg målte på kvelden for en uke siden... Det var etter dobesøk:-S

Men jeg gleder meg også til det blir en badeball:-)

 

Jeg har foreslått en ny regel hos svigers. Den med størst mage får godstolen! Jeg når snart svigerfar med "rognpåsan" igjen:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 12+5 nå, har såvidt begynt å få mage..den synes egentlig ikke, men jeg kjenner det godt på favorittjeansen min som jeg må kneppe opp hver gang jeg setter meg ned nå.. Så på tide og rote frem gravidbuksene fra forrige gang! Synes egentlig det var kjempedeilig å gå med bukse med strikk jeg, brukte de lenge etter fødsel og..men det var kanskje mest fordi det tok en evighet å komme tilbake i de gamle buksene :)

 

Men gleder meg som flere til det blir ordentlig mage og ikke bare feit mage så jeg slipper å lure på om folk bare tenker jeg er blitt tjukk! Dessuten synes jeg gravide kvinner ser fantastiske ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården tror jeg det er flesket på magen fra forrige gang og ikke egentlig livmora og babyen som vises. Er akkurat 13 uker.

 

Enig med Elli i at gravide kvinner er nydelige, men må innerømme at jeg bare føler meg jævlig og tung selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, 12+4 idag og har kun brukt mammabukser siden uke 7. Men jeg er fjerdegangs, er alt godt strukket og tøyd godt fra før, så¨livmora har god plass:-S

Det har ikke vært noen tvil om hva som er på gang de siste ukene, for å si det slik. Til dere som ikke har gjort det enda: Kapituler og kryp inn i mammabuksene, alternativet er for ubehagelig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg 14 uker på vei, og hele siste uke har jeg måttet kneppe opp buksa når jeg sitter over litt lengre tid. Derfor tok jeg i dag turen til h&m og kjøpte meg mammabukse :) Det var deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen problemer med buksene enda, men tror jeg må skaffe noen tidligere denne gangen, forrige gang brukte jeg mine vanlige bukser til jeg lånte to mammabukser fra ca 8.mnd og klarte meg med tights ellers.. Ser ikke for meg det samme nå nei.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg føler ikke at jeg har fått noe særlig mage, enda. Selv om jeg har kjøpt mammabukser, for at det ikke skal stramme sånn over livmoren der jeg er øm. Men er kanskje litt oppblåst...

I går kom svigers hjem fra syden, og svigermor synes at jeg har begynt å få mage!... Jeg er bare 12+5. I mine to tidligere svangerskap har jeg ikke begynt å få mage før uke 24 og uke 18. Men men, den må jo komme før eller senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj jeg føler meg bare valkete og småfeit, men en liten kul nederst på magen. Merker at jeg gleder meg til jeg ser gravid ut, og ikke bare ser ut som om jeg har lagt på meg :)

Jeg er 12+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått mage enda, er 12+5.

 

Frykter det kan ta litt tid enda pga jeg har mye løshud på magen etter at jeg har halvert min egen kroppsvekt.

 

Forrige gang så man ikke at jeg hadde gravidmage før 7 mnd, før det var den bare enda feitere enn normalt.

 

Håper denne gangen at jeg får fin gravidmage mye tidligere siden det kun er hud og ikke fett som er på magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+5 og har aldri hatt så flat mage :P Har fortsatt svangerskapskvalme og vekten går nedover..

 

Er akkurat som deg... 14+5 idag og ingen tegn til mage annet enn det jeg hadde fra før. Sist kom magen min litt ca uke 22, men den var ikke så synlig før måneden etter.

Håper den kommer tidligere denne gang, flere som prøver å se etter den allerede.

Ja, og fremdeles kvalme. Er veldig lei... Vært slik siden jeg var 5+4 på vei. Vekten har gått litt ned og hold seg der siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye babymage å melde om -men skikkelig luft mage;-)

 

Føler jeg har tarmene helt i krøll.... ganske ubehagelig og ser ikke pent ut!

 

Jeg er såvidt i uke 15...men det er nr 4 så her er magen ferdig tøyd! Gleder meg til fin og fast babymage;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+ 4 og har mye mage, er ikke veldig tynn til vanlig heller men har aldri hadd spesielt stor mage. Nå er det en stor kul der. Gått med mammaklær i 2 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker....hm..i forhold til hun dama på forside bildet her inne..for å følge mnd..så tror jeg at jeg er 9mnd..haha. gigantisk mage..mammabuksene har vært i bruk siden uke 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det litt nå ja :) 14+1, og har en del ekstra kilo fra før, så det vises ikke noen definert kul ennå. Men jeg merker det på bukser, har gått kun i tights i noen uker allerede, og i går ble den første mammabuksen kjøpt inn. Men har ikke prøvdd den ennå, er liksom ikke helt klar :P Er så vant til å holde inn magen, men det begynner å bli vanskelig. Gleder meg til det syns at jeg er gravid, og ikke bare tjukk! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...