Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Ville ikke kuppe en annen tråd... Hva i all verden er det dere tenker med? Fatter dere ikke at disse bildene, hvor lekre de enn måtte være, blir liggende på nettet til 'evig tid' . Når dere skal søke jobber om fem, ti, tjue år. Når du får deg ny kjæreste og svigermor finner bildene. Ikke minst, om noen få år finner ungene dine disse bildene. Når knedne/pasientene dine finner bildene. og ikke minst: Tenk deg når ditt eget barn og alle hans/hennes venner finner bilder av deg toppløs i bare trusa, eller fra en 'hore hallik'-temafest. Jeg er arbeidsgiver og ville i alle fall vvært negativ til å ansette noen med så dårlig dømmekraft.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jada, ser skrivefeilene. Pokkers iPad... HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Hear Hear !! Fullstendig idiotisk. Kun tapere som gjør dette.
marsgutt 2013 Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Ville ikke kuppe en annen tråd... Hva i all verden er det dere tenker med? Fatter dere ikke at disse bildene, hvor lekre de enn måtte være, blir liggende på nettet til 'evig tid' . Når dere skal søke jobber om fem, ti, tjue år. Når du får deg ny kjæreste og svigermor finner bildene. Ikke minst, om noen få år finner ungene dine disse bildene. Når knedne/pasientene dine finner bildene. og ikke minst: Tenk deg når ditt eget barn og alle hans/hennes venner finner bilder av deg toppløs i bare trusa, eller fra en 'hore hallik'-temafest. Jeg er arbeidsgiver og ville i alle fall vvært negativ til å ansette noen med så dårlig dømmekraft. har sjefen som venn på fb og hun har ikke sakt noe på bildene:P
Cat_Woman Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Jeg er enig med deg, selv om jeg er en av dem som svarte at jeg har bikinibilder av meg selv på facebook i den andre tråden. Det er gjennomtenkt fra min side, og bilder jeg ikke er redd for at noen andre skal se (feriebilder, på stranden og i vannet). Jeg er forresten også venn med sjefen på face... Men toppløsbilder/"sexybilder" kunne jeg aldri lagt ut.
me_87 Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Bildene blir jo bare sett av de du legger til som venn,å hadde aldri fallet meg inn å legge sjefen min til som venn der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå