Gå til innhold

Bare 13000kr igjen på bufferkontoen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mnd røk alt som kunne gjøre det ...

Toalett, vaskemaskin, ovn, kjøleskap og bil :(

Følte meg plutselig veldig blakk rett før julen...

Vi som hadde lyst til å endelig reise på ferie neste år men bruker lang tid på å spare siden vi ikke har verdens beste lønninger... Skulle heller blitt noe mer lønnsomt enn førskolelærer... Men men elsker jobben :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig, men typisk at en ting sjelden kommer alene.

Skrevet

Hadde vært innmari fornøyd med 13 lapper igjen på konto! Nå har vi vel ca 300 kroner igjen som skal vare en uke, pga IVF-behandling. Ikke at det er din feil :P men tror du skal være ganske fornøyd med at dere faktisk har hatt råd til å fikse så mye og fremdeles ha en fin sum igjen :)

Skrevet

Sukk ja, allti alt på en gang :(/( men nå var d så mye, godt å ha buffer da.... Men lurer på kor tid vi skal komme oss litt ovenpå igjen :(

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Så bra at dere hadde en bufferkonto til å dekke de utventa utgiftene da!

Skrevet

Joda jeg skjønner at det er uvant å plutselig ha mindre igjen på buffern enn vanlig. Men tenk så heldig dere er som hadde mer enn nok på den til å dekke alt! Og enda ha en god slump igjen :) Dere kunne i verste fall måttet dekke opp med kredittlån e.l...

Så alt i alt synes jeg du sutrer litt nå, ferien er vel ingen krise? Ta den når dere kommer litt ovenpå igjen da som du sier. I mine øyne høres det ut som alt er rimelig på stell for dere :)

En annen ting er jo at ferie er faktisk luksus og ikke en menneskerett som mange tror. Altså type dyre feriereiser, syden osv..

Gjest uni kum
Skrevet

Var det ikke hensikten med å ha en buffer da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...