Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig.
Magia Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig. Ja, for det kan jo umulig være noen som har lyst til å gi noen et kompliment når de syns noen er pene? Så teit å skrive sånt...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig. Jeg er ikke mrsrogaland nei. Jeg klikket meg tilfeldigvis inn på profilen hennes,så hun hadde nytt bilde og jeg syntes likheten var slående:) Har aldri nevnt verken mrsrogaland eller Lana før. Er du sjalu? HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Og forresten, siden det allerede har listet seg inn noen sure anonyme: back off! Dette skal IKKE bli en ny hetsetråd slik den om Juliea!! HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig. Jeg er ikke mrsrogaland nei. Jeg klikket meg tilfeldigvis inn på profilen hennes,så hun hadde nytt bilde og jeg syntes likheten var slående:) Har aldri nevnt verken mrsrogaland eller Lana før. Er du sjalu? HI Signer med nick da vel...så kan vi tro deg. Og nei jeg er ikke sjalu. Jeg er såpass trygg på utseende mitt at jeg ikke behøver å utgi meg for å være en annen person for å skryte av eget utseende. Legger heller ikke ut bilder på nett av meg selv for å vise meh frem.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig. Jeg er ikke mrsrogaland nei. Jeg klikket meg tilfeldigvis inn på profilen hennes,så hun hadde nytt bilde og jeg syntes likheten var slående:) Har aldri nevnt verken mrsrogaland eller Lana før. Er du sjalu? HI Signer med nick da vel...så kan vi tro deg. Og nei jeg er ikke sjalu. Jeg er såpass trygg på utseende mitt at jeg ikke behøver å utgi meg for å være en annen person for å skryte av eget utseende. Legger heller ikke ut bilder på nett av meg selv for å vise meh frem. Så de som er anonyme her inne, mister retten til å være anonym når de kaller andre brukere for pene? Skal HI komme med nick, så får DU gjøre det også, så dere likestilles
what a drittkjerring Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig. Jeg er ikke mrsrogaland nei. Jeg klikket meg tilfeldigvis inn på profilen hennes,så hun hadde nytt bilde og jeg syntes likheten var slående:) Har aldri nevnt verken mrsrogaland eller Lana før. Er du sjalu? HI Signer med nick da vel...så kan vi tro deg. Og nei jeg er ikke sjalu. Jeg er såpass trygg på utseende mitt at jeg ikke behøver å utgi meg for å være en annen person for å skryte av eget utseende. Legger heller ikke ut bilder på nett av meg selv for å vise meh frem. Her har du meg, anonym. Blottet for det trygge,lille anniskallet:P Kan jeg forvente det samme av deg?
Peispå! Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Og der måtte jeg også inn på profilen å titte. Nydelig jente/dame! Og når slike diskusjoner dukker, opp tenker jeg det ikke er rart det er krig.... Hvorfor skulle det være noe å mistenkliggjøre at noen gir et kompliment? Jenta er dritpen, det må da være lov å si det? Skal signere m nick, selv om jeg sjelden gjør det, så HI ikke urettmessig blir beskyldt for noe mer...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 Og jeg er helt enig her! mrsrogaland er ei utrolig nyderlig dame.. Bare ei anonym som har vondt i vilja i dag, men DET er jo ingen nyhet her..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig. Jeg er ikke mrsrogaland nei. Jeg klikket meg tilfeldigvis inn på profilen hennes,så hun hadde nytt bilde og jeg syntes likheten var slående:) Har aldri nevnt verken mrsrogaland eller Lana før. Er du sjalu? HI Signer med nick da vel...så kan vi tro deg. Og nei jeg er ikke sjalu. Jeg er såpass trygg på utseende mitt at jeg ikke behøver å utgi meg for å være en annen person for å skryte av eget utseende. Legger heller ikke ut bilder på nett av meg selv for å vise meh frem. Her har du meg, anonym. Blottet for det trygge,lille anniskallet:P Kan jeg forvente det samme av deg? Ja for det er jo klekk umulig for en og samme prrson å ha 2 profiler ikke sant?
HeltAnonym Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Er det mulig anonym? Må du virkelig lage kvalme av at noen vil gi et kompliment til en annen person?? Kanskje om du hadde lagt av deg den "sjarmerende" personligheten din, så hadde du kanskje fått et å annet kompliment du også..... Beklager altså, men synes ikke så mye om personer som absolutt MÅ rakke ned på andre og lage kvalme... Enig med dere andre i at mrsrogaland er ei pen jente (måtte inn å snike på profilen hennes jeg også)
what a drittkjerring Skrevet 4. november 2012 #14 Skrevet 4. november 2012 Så skeptiske vi var i dag da. Umulig er det ikke, men heller tvilsomt. Og du kan trygt lita på at vi er to forskjellige personer bak nickene. Men jeg hørte ikke? Du svarte ikke på spørsmålet. Kom ut av skapet da! Show some real skin for a change;) Go annie, go annie, dum dum di-dum...
Gjest Heartbroken Skrevet 4. november 2012 #15 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Æhh. Litt selvdigger? Nekter å tro en annen enn deg selv kommenterte dette i en tråd for så å legge ut en egen tråd for det. Ha ha. Latterlig. Latterlige og patetiske menneske som ikke orker å se at noen får komplimenter!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 4. november 2012 #16 Skrevet 4. november 2012 Dette som i utgangspunktet skulle være en hyggelig tråd måtte bare spore av... Erre mulig...... Forresten, enig med HI, mrs Rogaland er ei nydelig dame
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. november 2012 #17 Skrevet 4. november 2012 Jeg er helt enig med HI jeg, og jeg er definitivt IKKE mrsrogaland, selv om jeg bor i samme fylke som henne!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #18 Skrevet 4. november 2012 Hi er nok stygg som nøkken, og veldig sur for at det ikke var hun som ble nevnt på samme måte.
I scream for icecream! Skrevet 4. november 2012 #19 Skrevet 4. november 2012 Jeg er helt enig! Mrsrogaland er utrolig vakker, både på utsiden og innsiden!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. november 2012 #20 Skrevet 4. november 2012 Hi er nok stygg som nøkken, og veldig sur for at det ikke var hun som ble nevnt på samme måte. HI?? Er da HI som "skryter" av mrsrogaland :-p Tror du tenker på #3.. Eller?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #21 Skrevet 4. november 2012 Hi er nok stygg som nøkken, og veldig sur for at det ikke var hun som ble nevnt på samme måte. HI?? Er da HI som "skryter" av mrsrogaland :-p Tror du tenker på #3.. Eller? Hehe, mente selvsagt hun suuuure anonyme. My bad! Rettelse; Hun surmaga anonyme her er nok stygg som nøkken, og veldig sur for at det ikke var hun som ble nevnt på samme måte.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 4. november 2012 #22 Skrevet 4. november 2012 Jeps, fin! Men jeg er uansett penest! Både på innsiden og utsiden.
mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 #23 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Åh, tusen takk! Anonym fikk så hatten passa, jeg har spist greske kjøttboller og feiret bursdagen min, og nå klikket jeg meg inn på en utrolig koselig tråd for å toppe den fine dagen. Så søte dere er.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. november 2012 #24 Skrevet 4. november 2012 Er du klar over at du er nydelig og ligner vanvittig mye på Lana del Rey? Måtte bare si det:) Åh, tusen takk! Anonym fikk så hatten passa, jeg har spist greske kjøttboller og feiret bursdagen min, og nå klikket jeg meg inn på en utrolig koselig tråd for å toppe den fine dagen. Så søte dere er. Ååååh, har du bursdag?? Gratulerer med dagen!
Hybelkanina Skrevet 4. november 2012 #25 Skrevet 4. november 2012 Nå ble jeg nysgjerrig og måtte se jeg også Nå er jeg så lite oppdatert at jeg ikke aner hvem denne Lana del Ray er, men du ser virkelig bra ut Mrsrogaland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå