CarmaCameleon Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Og når begynte du testingen? Hvor ofte testet du?
BubbleBee Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg testet positivt 4 dager etter ikm. Men hadde nok fått positiv test en del dager før dette hvis jeg hadde prøvd. Testen jeg tok da ble veeeldig tydelig positiv med en gang jeg såvidt bløtet den.
CarmaCameleon Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2012 Hihi, spennende! Jeg har IKM en 11, har allerede tatt tre tester.. Alle negative, selvsagt. Er 7 DPO i dag, testet negativt, så skal prøve å holde meg unna testing til onsdagen tenker jeg Ja, jeg lurer forresten på til dere alle: Når dere testet positivt, ble det positivt med en gang eller tok det litt ventetid? Vet at det er ventetid på ukeindikator uansett, men tenker på andre tester?
Vi3blirVi4<3 Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 såvidt jeg husker var den negativ 10 dpo og svak positiv 11 dpo så prøv å ha litt ha tålmodighet;) Vet det er lettere sagt enn gjort anbefaler deg å kjøpe billigstrimler på nett viss du er ei teste høne sånn som jeg var
CarmaCameleon Skrevet 4. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2012 Ååhh, da holdes motet ekstra godt oppe! Jeg har allerede kjøpt 20 billigtester, har 17 igjen
CarmaCameleon Skrevet 4. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2012 Ja, jeg lurer forresten på til dere alle: Når dere testet positivt, ble det positivt med en gang eller tok det litt ventetid? Vet at det er ventetid på ukeindikator uansett, men tenker på andre tester?
marsgutt 2013 Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 min ble positiv etter noen få sekunder.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Første gang trodde jeg at jeg testet positiv i uke 8 etter maaange runder. Viste seg at eggløsninga måtte ha forskøvet seg for ble satt 3 uker tilbake, så altså uke 5. Andre gangen var jeg 7 uker for jeg tror jeg hadde gitt opp prøvingen og ikke ville bli skuffet. Hadde heller ingen mens som kom regelmessig.
Hedda2011 Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 11 dpo :-) Men er redd det er spor etter SA i august... *håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå