Gå til innhold

Noen andre under 20 år her, eller andre ganske unge? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg virkelig som den eneste her. Er 18 år selv, født i 1994, og venter ei jente 15. mars. Var ikke planlagt, men veldig ønsket når hun først ble til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 21, er prøver (IKM 11 nov) :)

Skrevet

Jeg blir 21, er prøver (IKM 11 nov) :)

Så spennende! Samboeren min er også født i 91 :)

Krysser fingrene for deg. Vi som er såpass unge blir jo fortere gravide enn de litt eldre, så vi har jo en fordel der ;)

Skrevet

Hihi, ja, prøver å se på det slik! :) Min samboer blir 27 :) Samtalen begynte ganske artig:

Han: Kan vi prøve å få barn før jeg er tretti?

Jeg: Ja!

Han: Før du er 25 da..?

Jeg: Jepp!

Han: Kan du ikke bare slutte med ppillene nå..?

Haha! Vi er SELVFØLGELIG enige om avgjørelsen, var bare skikkelig morsomt at det var han som var "først ut" med tankene rundt det :)

Skrevet

Motsatt, han spurte først før jeg er 25, også før han blir 30 :P

Skrevet

Hahahaha, morsomt ;)

Jeg har vært sammen med samboeren i nesten fire år, så vi hadde jo snakket om å få barn om et par år. Men her klaffet det for fullt selv om jeg gikk på p-piller! Var jo ingen tvil om at vi ville ta lillefrøkna i mot med åpne armer når hun først var på vei :)

Skrevet

Awwhh, herlig! :) Det gir meg litt håp å høre om de som blir gravide med et "uhell", er nå i pp 2, så nå SKAL det sitte :) Er veeeldig sikker på at jeg er gravid, kjenner virkelig på alt mulig av symptomer allerede :P Men vi får se! :)

Skrevet

Kjenner at jeg blir skikkelig utålmodig på dine vegne her, haha. Jeg begynte å kjenne det ca fem-seks dager etter kosestunden ;) Selv om jeg gikk på p-piller så skjønte jeg det rimelig fort. Svimmel, øm i magen og VELDIG sliten.

Men var liksom ikke noe tvil når jeg skulle på polet og jeg holdt på å gå i bakken av alle luktene som møtte meg i døra. Ble en liten tur på apoteket istedet for polet, og morgenen etter stod jeg med positiv test i hånda ;)

Skrevet

Ååhh, jeg er så glad på dine vegne altså! :) Best å kutte ut polet da, ja! Haha =) MASSE gratulerer til deg :)

Skrevet

Hehe, takk :)

Krysser fingrene for at jeg kan gratulere deg tilbake om veldig kort tid ;) Må jo være spennende å være prøvere også! Fikk jo ikke den opplevelsen jeg :P

Skrevet

Hihi, håper virkelig jeg også! :) Jeg kunne ønske jeg slapp unna prøvetiden altså, det er virkelig nervepirrende! :P

Skrevet

Jeg er 19,blir 20 12.nov :D

Er i 1.pp på nummer to,har en gutt på 3,5 år,startet tidlig her og :)

Negativ test idag 10 dpo,begynt og miste litt håpet på denne pp :/

Skrevet

Jeg er 19,blir 20 12.nov :D

Er i 1.pp på nummer to,har en gutt på 3,5 år,startet tidlig her og :)

Negativ test idag 10 dpo,begynt og miste litt håpet på denne pp :/

Bra det er flere av oss her inne! Begynte virkelig å føle meg som den eneste her.

Får håpe at den sitter i neste pp da! Hadde jo vært en fin julegave på forskudd det ;)

Skrevet

¨ja,men håpet er ikke helt ute enda,men prøver og innstille meg på att det ikke har klaffet ;)

Skrevet

Var gutten din planlagt foresten, eller er du førstegangsprøver nå? :)

Skrevet

Jeg er 19, første på gang nå, termin om 10 dager. :-)

Skrevet

Er du tilfeldigvis fra Sør-Odal tiffany? Syns jeg har hørt navnet før

Skrevet

Ja, eller bor på Galterud nå. :- )

Skrevet

Han var nok planlakt ja,va her inne da og,hihi,må flire litt av det,siden det var gaaanske så tidlig :)

Skrevet

Haha, jeg bor også på Galterud. Liten verden tydeligvis :)

Skrevet

Haha, jeg bor også på Galterud. Liten verden tydeligvis :)

He he, så morro! :-)

Skrevet

Venter du gutt eller jente, og var h*n planlagt? :)

Skrevet

Det er nok en liten gutt. :-) Nei, han var ikke planlagt, hadde det vært 1 år frem i tid så hadde han det, men han ville komme før, så han er jo så klart hjertelig velkommen. :-)

Du da, gutt eller jente?:)

Skrevet

Det er nok en liten gutt. :-) Nei, han var ikke planlagt, hadde det vært 1 år frem i tid så hadde han det, men han ville komme før, så han er jo så klart hjertelig velkommen. :-)

Du da, gutt eller jente? :)

Blir samme situasjon som med oss det da. Hadde egentlig planer om å begynne å prøve om et års tid, men vesla ble til allikevel. Venter ei lita jente i mars :)

Skrevet

Masse lykke til til dere :D

Jeg var ikke superung mor førstegangen, men godt å være ung og sprek - pappa`n til jenta vår derimot var akkurat fylt 21 med førstemann og er 22 når nummer 2 kommer :)

Sør-Odal er det på vei mot Kongsvinger, eller tar jeg feil? Samboeren min har "hytte" der nemlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...