Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Har en liten gutt som har blitt surklete øverst i nesen, han sover hele tiden og det væsker fra det ene øyet. Kjenner jeg blir bekymret, har ikke opplevd at noen av de andre har blitt syke så tidlig, men denne gangen har vi to barnehagebarn som sikkert har med seg både det ene og det andre. Vi har vært veldig nøye med hånhygiene også. Han spiser godt og har ikke feber.
Miss Chocolate Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg tror jeg ville ringt legevakten for sikkerhets skyld når de er så små. De vet jo om du trenger å sjekke babyen hos legen eller ikke.. God bedring!
mrsrogaland. Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Da ville jeg uten tvil dratt til legen.
hol(L)y COW Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Ring føden asap! De har bedre kompetanse med barnelege etc enn legevakta.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Med en så liten en, så er jeg enig med T82.. Vi fikk forøverig beskjed om å forholde oss til føden de første 20-30 dagene, om ungen ble syk.
<3guttemamma<3 Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Mitt første barn ble forkjølet da han var 3 uker gammel, og nr 2 var bare 2 uker gammel. De lever i beste velgående i dag begge to:) vi kontaktet ikke legevakten siden allmenntilstanden var bra. Men ring om du er usikker eller redd!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 (endret) Har en liten gutt som har blitt surklete øverst i nesen, han sover hele tiden og det væsker fra det ene øyet. Kjenner jeg blir bekymret, har ikke opplevd at noen av de andre har blitt syke så tidlig, men denne gangen har vi to barnehagebarn som sikkert har med seg både det ene og det andre. Vi har vært veldig nøye med hånhygiene også. Han spiser godt og har ikke feber. Hei, gutten min var ble veldig forkjølet da han var 1 uke. Jeg ringte barsel og fikk komme inn der med han. De sugde og renset ut slimet og snørret han hadde i nese og svelg. Var kjempe kjempe kjempe masse, 2-3 dl :S Etter det ble han mye bedre De sa forresten på barsel at det er dit man skal henvende seg når nyfødte blir syke.. Endret 4. november 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå