Gjest amandine Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jada. Fint vær som bare det, men har jeg vært ute? Nei. For hvem har 17 personer til middag i dag? Tanken var at alt skulle være klart før lunsj så jeg kunne gå ut etterpå, men jeg må visst dekke bord, rydde og støvsuge litt også. Og min kjære? Jo han er ute med ungene. Det er iallefall fredelig her. Jeg tror jeg tar meg et glass julebrus og ser litt på sola gjennom vinduene(som burde vært vasket). Har laget brownies og eplekake, foccacia og salat og sist men ikke minst lasagne, vi snakker i mengden 5 L kjøttsaus og ditto béchamel,og tre pakker lasagneplater. Jeg skal gå stjernetur i kveld. DA er det min tur! Sukk
bønni Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 17 pers er mange og du er drivende dyktig! Gled deg turen i kveld, og vær glad for at mannen har tatt barna ut, selv om han da ikke får gjort så mye annet av forberedelser ;-)
Gjest amandine Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Det snodige er/fine er/rare er/ at 17 pers, det er bare oss, ungene inkl et svigerbarn, et vennepar med barn og en bror.. Det er egentlig vanlig på en søndag;-) Heldigvis synes jeg egentlig. Men litt svett.
Gjest Ziva Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Modne mødre er tusenkunstnere De fikser alt.
Iiiiik Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Nå håper jeg du sitter med beina høyt og at noen andre har ryddet opp etter det deilige måltidet du har servert!
Gjest Mentha Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Åh hooooi, som vi sier her oppe, det var en imponerende bragd! Og jeg som blir svett når jeg skal lage middag til svigers... Du er en multikunstner amandine, og dronningen på kjøkkenet! Enig med iiik, håper du får sitte med beina høyt, et glass vin i hånda og bare nyte kvelden, mens de rundt deg ordner alt
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Veldig koselig med besøk, men deilig når huset roer seg igjen og bena kryper opp i sofaen og brusglasset står foran deg og frister kald og god Håper søndagen var koselig
Gjest amandine Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Søndagen, hele helgen, har vært koselig! Og hektisk. I dag hjemme og snekrer litt, og i morgen er det supermamma-tid, med jobb og alt annet fornuftig i tillegg.. Ingen skal få fortelle meg at det er kjedelig, iallefall, dette livet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå