venterpå nr 3 ♡ Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Vi tenkte kanskje og si det til familien på julaften Vist vi klarer å vente så lenge, er 14+5 på julaften Er det noen som har noen gøye idér om åssen vi kan si det??
May the force be with you Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Så fin gave det blir for familien da:) ..få høre om et nytt barnebarn, oldebarn e.l. Kansje: reis på en tidlig ultralyd, få bilder og pakk ett bilde inn i en ramme?? Eller, vist du hadde barn fra før, ta på barnet en storesøster/bror genser, og sjekk hvor mange som skjønner den;)
Ms.Smith Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Moro! Pakk inn garn og oppskrift på babytøy, og se om de tar hintet
katha90 Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 kjøp slike besteforeldre kopper og gi i julegaver? Gi de samtidig slik at alle pakker opp samtidig? Det gjorde vi i fjord, kjempestas
verpesjuk86 Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Noen ideer herfra (i tilfelle jeg skulle bli gravid selv denne måneden, som jeg ikke ble): - mine søskenbarn gir alltid våre felles besteforeldre en kalender, der hver måned har ett eller flere bilder av noen i slekta, slik at alle er med ett eller flere steder. Tenkte å alliere meg med en kusine, og putte inn et ultralydbilde på riktig måned, pluss sette opp "Skal bli oldeforeldre" på termindatoen, på samme måte som bursdager og bryllupsdager er skrevet inn. På denne måten ville det først blitt litt undring over hvilket barnebarn som stod bak - ellers tenkte jeg å fortelle det ved matbordet, gjerne ved å bringe inn min nylig avdøde mormor. Si at det er rart med første jul uten henne, og at selv om vi dessverre ikke kan få mormor tilbake, har vi bestemt oss for å få inn en ny mormor. Eller snakke om "Deilig er jorden", og linjen "slekt skal følge slekters gang".
venterpå nr 3 ♡ Skrevet 4. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2012 Tusen takk for noen gode idér Har ei dattet på 4år ifra før av! Så den me at hun kan ta på seg en genser hvor det står store søster var jo en kjempe idé! Må se om vi klarer å holde oss heilt te julaften Har bare lyst te å hyle det ut me en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå