Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Spør fordi eg er usikker og har ikke flere sykt barn dager igjen Har ei på snart to år som hoster og hoster, innimellom så spyr hun pga dette men det har kun vært i dag.. Ingen feber her..
valkyrien Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Er det spying pga hosten? Og har du prøvd hostedempende medisin? Hvis spyingen er pga hosten og hun har god effekt av hostemedisin så bør det vel gå an å sende i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Har ingen medisin men kan jeg få dette reseptfritt???
KarpeDiem Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Ja hostedempende selges reseptfritt på apoteket:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Hvis almenntilstanden er dårlig, som det høres ut som den er, skal hun være hjemme fra barnehagen. Om dere har fler syktbarndager er uvesentlig i den vurderingen. Om du ikke kan finne noen andre til å se etter henne har du uansett rett på fri for å ta deg av henne, bare uten lønn. Det kan jo også hende du kan avspasere eller ta en feriedag om det er nødvendig.
Neffi78 Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Barn bør ikke få hostedempende medesiner. For slimet skal opp og ikke ligge å gi grobunn for bakterier. Kjøp heller slimløsende medisiner som solvipekt eller bisolvon. Fås på apoteket uten resept
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Har solvioect i skapet ser jeg prøve det... Mener d var d vi brukte sist gang... Allmenntilstanden er bra den, er den hosten som kommer, spes v anstrengelse eller aktivitet . Så får se Kordan natten blir.. Tar meg fri uten lønn om nødvendig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå