Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Er mannfolk generelt litt "slaskete"? Jeg fikk litt hakeslepp her i går da det ble en liten diskusjon om hygiene på jente vorspielet! Flere av venninnene har mannfolk som gjerne ikke vasker seg før de går til sengs, selv om de gjerne har svetta litt og gjort anna arbeid som det da er en selvfølge at man vasker seg etter.. Selv mener jeg man at man vasker seg morgen eller kveld, svett eller ikke. Hadde ikke orka tanken på noe intimt samvær med en "skitten" man ved min side. Usj! Så jeg lurer på hva deres erfaring er med dette? Er det vanlig at mannfolk ikke bryr seg, eller skjønner at om de har svetta, så holder det ikke og skifte t-skjorte når svetten har tørka. Heller ikke en vaskeklut uten såpe tar vekk lukta! Det må godt varmt vann og såpe til. Helst en dusj da!! Kjør debatt!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Mannen min dusjer hver kveld og en sjelden gang på morgenen også. Det er vel helt normalt?
Elsker livet Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Mannen min dusjer etter å ha svettet i senga en hel natt. På kvelden dusjes det etter behov. Men i det minste bør man ta seg en kattevask før man legger seg med tanke på sexlivet.
valkyrien Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Gubben kan fint legge seg etter en kattevask bare. Men han går alltid i dusjen hvis han har tenkt å legge opp til sex da Og hvis jeg vil ha sex så sender jeg han i dusjen først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå