Gå til innhold

baby å smokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har fått babyen sin til å ta smokk når den var ca 2 mnd?

jeg har prøvd på min fra fødsel å hun har tatt den flere ganger, men ofte brekker hun seg å det er litt arbeid før hun får tak på den. grunnen til at jeg har prøvd å få hun til å ta smokk er at hun har hatt et suttebehov fra fødselen av, prøver å sutte på handen sin når hun er trøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstemann her tok ikke før han var 4 mnd.... Han hylte kontinuerlig, og eneste som funket var puppen. Kjøpte alle mulige varianter. Jeg greide til slutt å "tvinge" han til å ta den ved å holde den på plass mens jeg strøk på kinnet mens han hylte. Tok den litt etter litt, og til slutt funket det, og vi fikk et nytt liv mtp skriking:-)

Lillejenta tok den allerede første dag på sykehuset, så heldigere denne gangen....

Lykke til:-)

Skrevet

ja eldste jenta tok den fra første stund, men værre med nr 2 :P jeg får bare prøve litt, kanskje en dag tar hun den :)

Skrevet

Har du prøvd forskjellige smokkmerker?

Noen av dem er veldig lange, og da er det ikke rart de små brekker seg.

Min lille på fem uker tar fint NUK-smokkene, de er ganske små. Var akkurat likt med storebror.

Skrevet

jeg har flere typer, 3-4 stk.

Skrevet

Prøv flere typer smokk. Har også hørt noen som har dyppet smokken i sukkervann...

Skrevet

jeg har 3 forskjellige merker, noen i silikon å noen i latex.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Prøv flere typer smokk. Har også hørt noen som har dyppet smokken i sukkervann...

Jeps, sukkervann funker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...