Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 noen her som har fått babyen sin til å ta smokk når den var ca 2 mnd? jeg har prøvd på min fra fødsel å hun har tatt den flere ganger, men ofte brekker hun seg å det er litt arbeid før hun får tak på den. grunnen til at jeg har prøvd å få hun til å ta smokk er at hun har hatt et suttebehov fra fødselen av, prøver å sutte på handen sin når hun er trøtt.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Førstemann her tok ikke før han var 4 mnd.... Han hylte kontinuerlig, og eneste som funket var puppen. Kjøpte alle mulige varianter. Jeg greide til slutt å "tvinge" han til å ta den ved å holde den på plass mens jeg strøk på kinnet mens han hylte. Tok den litt etter litt, og til slutt funket det, og vi fikk et nytt liv mtp skriking:-) Lillejenta tok den allerede første dag på sykehuset, så heldigere denne gangen.... Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 ja eldste jenta tok den fra første stund, men værre med nr 2 jeg får bare prøve litt, kanskje en dag tar hun den
Hybelkanina Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Har du prøvd forskjellige smokkmerker? Noen av dem er veldig lange, og da er det ikke rart de små brekker seg. Min lille på fem uker tar fint NUK-smokkene, de er ganske små. Var akkurat likt med storebror.
Cat_Woman Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Prøv flere typer smokk. Har også hørt noen som har dyppet smokken i sukkervann...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 jeg har 3 forskjellige merker, noen i silikon å noen i latex.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Prøv flere typer smokk. Har også hørt noen som har dyppet smokken i sukkervann... Jeps, sukkervann funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå