Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Vi er to stykker som skal arrangere en slik for første gang for ei venninne. De babyshowerne jeg har vært i før har vært på kveldstid med god mat, skravling og gaver. Jeg mener det er best om kvelden siden noen har barn fra før av så slipper man barnevakt på dagtid. Men hva er egentlig deres erfaringer? Hilsen førstegangs-arrangør av disse amerikanske greiene hehe...
peanutts82 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 når min venninne holdt det for meg så startet det rundt 17:00 og det varte helt til 24:00 men av alle gjestene var det kun en av dem som hadde barn og da var det pappaen som passet på ungen. jeg vet ikke åssen det hadde blitt om de fleste hadde hatt småbarn. man kan egentlig bestemme slik selv. det er ikke noe fasit svar.
cindy85 Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Min hadde vi Kl 1800 en lørdag. Men har både vært i en fredag Kl 1900 og søndag 1500, så hva som er vanlig vet jeg ikke helt.i min egen og den som var fredag hadde vi mat og kaker. Den andre var det kun kaker.jeg personlig syntes kveld er best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå