Tuddilidu Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Tenkte å ta med meg sønnen for første gang på kino i dag. Han er 3 1/2 år. Var ikke så mange alternativer. Noen som har sett den?
Ronja80.mor til 2 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Sønnen min på 6 år har sett den og syns den var bra ihvertfall. Han har vært en del på kino tildligere, så han var ikke bare trollbundet av at det var noe nytt
Mamma_til_2 Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 jeg var på kino med jenta mi og så den og da var det mange guter i salen kjempefin film
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Gutten min på 4,5 storkoste seg. Samme gjorde nabogutten på 6. Koselig film:-)
Tuddilidu Skrevet 4. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2012 Da drar vi på den. Han gleder seg så masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå