Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg er heltalenemor og jobber fullt og studerer halvfullt. Jeg kjenner virkelig presset nå. Og trenger en solid pep-talk. Jobben min krever at jeg presterer hver dag og må bruke mye av kveldene til forberedelser. Studiene skal og gjøres. Men jeg kjenner ikke overskudd til å jobbe om kveldene lenger. Jeg får ikke til å sette meg ned og jobbe etter at barnet er lagt. Jeg pleier å ordne med barnevakt for å få tid til å jobbe meg frampå igjen. Men jeg suller bort tida. Jeg er så sugen på å være for meg selv i de få timene jeg har for meg selv. Jeg vet ikke om jeg er lat. Er så sliten hele tiden. Er begynt å legge meg rett før ni om kveldene for jeg er så trøtt. Henger naturligvis litt etter i jobben og henger masse etter i studiene. Hvordan skal dette gå?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 kutt ned på noe, ta ferre fag eller om mulig be om en mindre stilling der du jobber? evnt bytt jobb.. alt du kan for å få mer energi og da tenker jeg også på barnet/barna dine.. du trenger energi og ikke minst tid til å være sammen med de også den tiden kommer aldri igjen, går du ned mye i lønn ved å jobbe mindre eller bytte jobb så kan du søke om stipend, eller utdanningsstønad fra nav. det finnes noen muligheter bare du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå