Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Dette høres nok ut som et luksusproblem, men for meg er dette et virkelig problem. Jeg får (vaginal) orgasme veldig lett. Og jeg får mange orgasmer. Men dess flere jeg får, dess våtere blir jeg og det sier seg jo selv at da blir friksjonen dårligere. Ofte ender det med at partneren min ikke kommer i det hele tatt fordi jeg er for våt! Jeg bruker kobberspiral som prevensjon, og tror nok at den har litt å gjøre med at det blir så utrolig vått. Men jeg tåler ikke hormoner og har svært få andre valg, prevensjonsmessig. Hva kan jeg gjøre for å ikke bli så utrolig våt? Noen som kjenner seg igjen og som har råd?
<3 2G <3 Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Hva med å vente med penetreringen til han er mer klar for å komme, evt tørke av deg litt så det blir mer friksjon? Bytt stilling, så friksjonen ikke blir så heftig for deg? Du kniper sammen når han nærmer seg? Sikkert ting dere har prøvd, det er der jeg kommer på i farta.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Hadde det slik før jeg fikk ungene og da måtte vi stoppe og tørke med papir og jeg var flink til å knipe.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Jeg ble veeeldig våt tidligere, måtte legge et badehåndkle dobbelt over lakenet, hvis ikke ble madrassen våt. Vår løsning var også å ha noe papir eller en klut tilgjengelig slik at det gikk an å tørke litt underveis om behov. Trenger ikke virke avtennende, det kommer helt an på hva man gjør det til. Hvis man squirter, så blir det vått, sånn er det bare.... Kanskje er det det at jeg nå er noen år eldre som gjør at jeg blir mindre våt, jeg vet ikke. Jeg blir fremdeles over gjennomsnittet våt, men ikke så "ille" som tidligere. Jeg kan likevel av og til merke at jeg får mindre nytelse om det blir for vått, men da er det for min del å få satt opp tempoet slik at jeg kommer i mål før det blir for ille Siden du så lett får orgasmer så kan dere jo prøve å kjøre mer kjappiser, og så heller ta flere omganger? Jeg blir i hvert fall våtere jo lengre vi holder på, så laaange runder er ikke nødvendigvis det beste for meg. De mennen jeg har vært sammen med har faktisk alltid sagt at de får mer nytelse av at jeg blir så våt, fordi de tenner ekstra fordi de ser på min våthet som om jeg er "overtent" på dem. Typisk menn å ta æren for det også.... men det lar jeg dem gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå