Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 overførte jeg 1000 kr til ei 3-barns mor via "Hjelp oss å hjelpe". Føles godt
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Det er jo fint det. Men hvorfor skryte av det ? Mister mye av respekten for det du gjorde når du skryter av det på et nettforum. :-/ men men. Sikker på at du ikke gjorde dette for å føle DEG bedre ? Og for å kunne hvor om det i evighet ?
rytme Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Jeg syns det er det samme om hun gjorde det for å få en bedre selvfølelse!!! Det var en veldig fin ting å gjøre!! Og kanskje HI hadde lyst til å skryte litt, men ikke ønsket å gjøre dette forran folk hun faktisk kjenner? Da vil jeg si et anonymforum er rette plassen:P Uansett grunnen til at du gjorde det: Kjempebra jobbet, det kommer sikkert veldig godt med for den familien!
skinnfilla Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Så flott gjort av deg! Det var kanskje ikke for å skryte men for å informere at det faktisk går an å gi når man har mer enn man trenger. Tenk, nå kan hun kjøpe det de trenger og kanskje det går rundt denne mnd. Kanskje hun kjøper julegaver de ellers ikke kunne ha fått:) Du gjorde en god gjerning HI og du bør ha god samvittighet. Dagens gladlesing:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Hva er galt med å skryte innimellom? Flott gjort av deg hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå