Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 DON`T FEED THE TROLLS!!!!! La trådene dø ut i stillhet. De verken trenger eller fortjener noen oppmerksomhet.
Gjest Ziva Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Nei, men la oss starte en til Det beste er om vi alle bare rapporterer de videre uten å svare på de. En eller annen gang må jo moderatorene våkne til liv.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Nei, men la oss starte en til Det beste er om vi alle bare rapporterer de videre uten å svare på de. En eller annen gang må jo moderatorene våkne til liv. Jeg tenkte på det å starte en til, at det ikke var så lurt, men om det kan hjelpe på at de andre trådene dør ut så var det kanskje verd det? Tror du ikke? Jeg rapporterer også, så det er sagt. HI
marsgutt 2013 Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 har kommet ut av tellingen på hvor mange jeg har rapportert de siste dagene nå. men nå får jeg ikke til og rapportere lenger. vet ikke om det er min pc eller noe galt med systeme. noen andre ?
Gjest Ziva Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 har kommet ut av tellingen på hvor mange jeg har rapportert de siste dagene nå. men nå får jeg ikke til og rapportere lenger. vet ikke om det er min pc eller noe galt med systeme. noen andre ? Sikkert fullt i innboksen til moderator.
marsgutt 2013 Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 har kommet ut av tellingen på hvor mange jeg har rapportert de siste dagene nå. men nå får jeg ikke til og rapportere lenger. vet ikke om det er min pc eller noe galt med systeme. noen andre ? Sikkert fullt i innboksen til moderator. spørs det ja.men lest en plass at dæm hva inn å kika 1 gang i timen. e det itj i helgen det kansje:P men i såfall tok dæm lang helg, for har vært my tull fra onsdagen torsdagen no.
Gjest Ziva Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 har kommet ut av tellingen på hvor mange jeg har rapportert de siste dagene nå. men nå får jeg ikke til og rapportere lenger. vet ikke om det er min pc eller noe galt med systeme. noen andre ? Sikkert fullt i innboksen til moderator. spørs det ja.men lest en plass at dæm hva inn å kika 1 gang i timen. e det itj i helgen det kansje:P men i såfall tok dæm lang helg, for har vært my tull fra onsdagen torsdagen no. Det er nok dagens løgn at de er innom her en gang i timen.
marsgutt 2013 Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 ja jeg leste det fra en moderator så tok det med en klype salt
Von Hertelhofen Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 Hvis ingen her svarer, så svarer han bare seg selv uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå