Gå til innhold

noen som har vært hos medi3 i ålesund? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hatt time med gyn. sviggum?

hvordan er han?

flink? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok :) håper bare han er bedre enn ipsen.. for han synes jeg var skummel og virka litt sur og streng.. ikke en person som jeg følte meg vel hos..

HI

Skrevet

Jeg ville anbefalt Frisk senteret :) ho som jobber som gynekolog der er kjempekoslig og veldig flink og forsiktig . Men det kan jo hende du må til medi 3 og da har jeg ingen erfaring med han..

Skrevet

Jeg syns han er hardhent..siste gangen jeg bruker medi3.. Det e ei dame som holder til inne ved moa som e super flink :) Anbefales.

Skrevet

såpass? håper det går greit iallefall.. har hørt han er så flink!! men skal sies at jeg skal utredes da, så vil gå til de som er flinkest innen det :)

men håper det går braa!

HI

Skrevet

såpass? håper det går greit iallefall.. har hørt han er så flink!! men skal sies at jeg skal utredes da, så vil gå til de som er flinkest innen det smile.png

men håper det går braa!

HI

Kan godt hende han e flink i faget sitt, men ikke flink til å ta hensyn til pasienten og underlivet til oss damer ;( Han var skikkelig hardhent, har ei venninne som sir det samme. Pardon my french, men det kjentes ut som at e hadde blitt voldtatt hardt med et stålrør uten glidemiddel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...