Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg ble ufør som 16-åring og måtte slutte på videregående. Dessverre ingen jobb.
Studine mevik Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 jeg jobber i ferskvare i en meny butikk Begynte på utdannelse i høst så skal vekk fra den jobben etterhvert
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Har 3 år handel og kontor. Jobbe i helsekost.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Jobber på Kiwi. Mange som tror det er en lavatatusjobb uten særlig mye hardt arbeid, men der tar de nok feil ja. nå skal det sies at jeg også går på skolen ved siden av for å endelig få tatt utdannelsen som jeg ikke har fått fullført tidligere pga psykisk sykdom.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Jeg jobber med regnskap. 200 kr timen, og er fornøyd med det.
*SommerFrisk* Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Prosjektleder for et stort prosjekt fra Aller Media;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå