Gå til innhold

Dere som ikke har utdannelse...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ufør som 16-åring og måtte slutte på videregående. Dessverre ingen jobb.

Skrevet

jeg jobber i ferskvare i en meny butikk

 

Begynte på utdannelse i høst så skal vekk fra den jobben etterhvert

Skrevet

Har 3 år handel og kontor. Jobbe i helsekost.

Skrevet

Jobber på Kiwi. Mange som tror det er en lavatatusjobb uten særlig mye hardt arbeid, men der tar de nok feil ja. :P nå skal det sies at jeg også går på skolen ved siden av for å endelig få tatt utdannelsen som jeg ikke har fått fullført tidligere pga psykisk sykdom. :)

Skrevet

Jeg jobber med regnskap. 200 kr timen, og er fornøyd med det.

Skrevet

Prosjektleder for et stort prosjekt fra Aller Media;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...