Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=38134390&areaId=20271
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Kjøkkenet og badet var litt darri, men resten var fint
Elsker livet Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Da lurer jeg på hvor mange dere er/tenker å bli i familien. Huset kan nok bli veldig koselig når det er møbler og evt. pusset opp litt her og der. Men etter min mening/behov er det for lite og for tett på naboene.
soleia Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 (endret) Innhaldsrikt hus med bra plass (kjem sjølvsagt an på kor mange de er) Kanskje upraktisk å ha soveromma fordelt på 3 etasjar og ikkje ha ungane i same etasje som foreldra, kjem an på alderen. Er kanskje litt lite bodplass, litt vanskeleg å sjå størrelse ut frå teikningane. Det har me sakna hjå oss, og var ein av viktigaste grunnane til at eit venepar valde å kjøpe nytt hus. Svært lita tomt så det vert ikkje noko hageliv. Beliggenheita har eg ikkje peiling på. Endret 3. november 2012 av soleia
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Kjære vene, har du enda ikke kjøpt deg hus? Det føles som du har lett i årevis!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Er du samme person som har lagt ut linker her i en liten evighet? I såfall, hvorfor? Finner dere ingenting eller drømmer du bare om hus? (beklager, men nå ble jeg nysgjerrig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå