Gå til innhold

Er virkelig lei meg. ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden kom min mor å spurte om det var noe jeg ønsket meg til 30 års dagen i desember. Siden jeg ikke kom på noe spesielt ville hun så gjerne gi meg et av smykkene sine og viste frem et hun gjerne ville jeg skulle ha. Super gave og ble veldig glad. Hun ville pakke det inn til dagen. Så idag fylte svigerinnen min år og Gjett hva hun får i gave????!!!

Ble helt satt ut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ ,da ville eg gitt beskjed til mamman min og sei at det var jo det du hadde lyst på. Makan.. Er ho litt surren?

Skrevet

Det høres helt utrolig kjipt ut :( Har du spurt henne hvorfor hun ville gjøre noe så ekkelt mot deg?

Skrevet

Jøss for en rar ting å gjøre! Hadde blitt temmelig snurt hvis mamma hadde gjort det... Men det vet jeg hun ikke hadde .

 

Veldig dårlig gjort:(

Skrevet

Kan hun ha gitt feil gave? Kommunikasjon er en ide her :) Før man antar ting og tar sorgene på forskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...