Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 For to uker siden kom min mor å spurte om det var noe jeg ønsket meg til 30 års dagen i desember. Siden jeg ikke kom på noe spesielt ville hun så gjerne gi meg et av smykkene sine og viste frem et hun gjerne ville jeg skulle ha. Super gave og ble veldig glad. Hun ville pakke det inn til dagen. Så idag fylte svigerinnen min år og Gjett hva hun får i gave????!!! Ble helt satt ut
Mamma til tre gutter Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Hæææ ,da ville eg gitt beskjed til mamman min og sei at det var jo det du hadde lyst på. Makan.. Er ho litt surren?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Det høres helt utrolig kjipt ut Har du spurt henne hvorfor hun ville gjøre noe så ekkelt mot deg?
skinnfilla Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Jøss for en rar ting å gjøre! Hadde blitt temmelig snurt hvis mamma hadde gjort det... Men det vet jeg hun ikke hadde . Veldig dårlig gjort:(
LeTwinsA Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Kan hun ha gitt feil gave? Kommunikasjon er en ide her Før man antar ting og tar sorgene på forskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå