Frenzia Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Nei, jeg har ikke det, vettu, men jeg gir meg selv et klapp på skulderen for forsøket. Det ble så håpløst at jeg måtte lage en ny bare for å veie opp. Men når jeg tenker meg om så er den ikke så verst usunn likevel. Med fruktsukket og finmalt fullkorns hvetemel, så er jeg nå ikke fullt så sukkerkvalm som jeg pleier å bli. Men kjøkkenet ser like bomba ut, og jeg sitter her like patetisk fullproppa av kamuflert smør... Et fullgodt alternativ til magefyll akkompagnert av Berulfsens historiske godtepose. Fortsatt god lørdagskveld.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Hehehe, men trøst deg med at sjokolade er sunt for psyken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå