Gå til innhold

Har laget sunn sjokoladekake!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har ikke det, vettu, men jeg gir meg selv et klapp på skulderen for forsøket.

 

Det ble så håpløst at jeg måtte lage en ny bare for å veie opp. Men når jeg tenker meg om så er den ikke så verst usunn likevel. Med fruktsukket og finmalt fullkorns hvetemel, så er jeg nå ikke fullt så sukkerkvalm som jeg pleier å bli. Men kjøkkenet ser like bomba ut, og jeg sitter her like patetisk fullproppa av kamuflert smør...

 

Et fullgodt alternativ til magefyll akkompagnert av Berulfsens historiske godtepose. Fortsatt god lørdagskveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, men trøst deg med at sjokolade er sunt for psyken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...