Gå til innhold

Jeg har hikket siden fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg KLIKKER! Jeg får ikke sove engang fordi jeg hikker. Og når jeg først sovner så vekker jeg mannen min fordi jeg hikker i søvne. Jeg har prøvd alle kjerringrådene jeg kan finne, men ingenting hjelper. HVA SKAL JEG GJØRE???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden natt til fredag skulle det være. Nesten to døgn

Skrevet

Guinnes rekordbok neste?

Hva med å holde pusten mens du drikker alt det vannet du makter? Pleier å fungere som bare det.

Skrevet

Sjekk hos legen ville jeg tatt. Husker en jeg så program om på tv som hadde hikket lenge. Han hadde svulst på hjernen som utløste det. Ikke for å skremme men verdt å sjekke.

Skrevet

Hikke kan faktisk bli kronisk, var om det på TV en gang, folk som hadde hikket i flere år...

Skrevet

Finn et stort glass vann og begynn å drikke rett før det kommer en "hikk". Fortsett å drikke til det tidspunktet hvor hikket ut fra dine beregninger skal være overstått;-) Da forsvinner den i allefall hos meg! Tror ikke det er mulig å drikke og hikke samtidig;-)

Skrevet

Jeg hadde også oppsøkt lege..

Langvarig hikke kan være symptom på flere ting, som kan være verdt å få sjekket opp i..

Skrevet

Takk for råd om drikking, men jeg har prøvd ørten ganger, uten at det funker:( Kommer nok til å gå til lege om det ikke er borte på mandag ja. Om ikke fordi jeg er redd for farlige sykdommer, så for å få hjelp til å bli kvitt det.

Skrevet

Har du prøvd en ts bringebærsyltetøy? Om det ikke gir seg, så ville jeg ringt legevakta og spurt om de hadde noen gode råd å by på.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kjerringråd som har fungert for meg:

Spis en skje bringebærsyltetøy.

Fyll munnen med vann, bøy deg fremover og svelg, slik at du svelger vannet opp ned hvis du skjønner.

Noen sier at å massere begge øreflippene samtidig hjelper.

Lykke til!

Skrevet

For meg hjelper det å drikke vann fra feil side av glasset og holde pusten mens jeg teller sakte til 3.

Høres utrolig slitsomt ut...

Skrevet

Holder også en knapp på en stor spiseskjed med brinfebærsyltetøy. Det eneste kjærringrådet som ALDRI har sviktet meg! Så hvis du ikke har prøvd det ennå så "go for it" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...