Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 ARGH!! Får helt fnatt hver eneste gang den grusomme reklamen der kommer - den ene fabrikerte meningen etter den andre om hvor fantastisk dette teleselskapet er ("Æ trukkje di har noen butikker i det heile tatt!" "Og så tek dem godt vare på dæ... ja (kose, kose)". Og så blir den jo ALDRI FERDIG!!! Sånn. Ferdigutblåst.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Flere av de såkalte tilfeldige utvalgte med meninger er jo skuespillere. Kjenner igjen flere av dem.. Så teit, enig..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Åh, så hjertens enig! Og så er den der i hver eneste bidige pause, hver eneste kveld og like fordømt lang hver eneste gang! Det må jo koste flere milloner. Vi sjekket for moro skyld en kveld, fordi den holdt på å drive oss fra vett og forstand. Den kom i alle pauser, fra ni når vi begynte å sjekke og fram til over elleve. Hver pause, også de korte små.
Roheryn Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Prøv noen timer med reklamebasert radio... tror jeg skal bli sprø, spesielt av gneldringa om at de ikke har bindingstid i motsetning til alle andre selskaper. Hallo, hvor dumme tror de folk er? Grunnen til at andre selskaper tilbyr binding, er jo at du da samtidig får en billig telefon... Blir bare gretten hver gang jeg ser eller hører en onecall-reklame
Gjest Ingen skal få! Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Du overlever tvn, p4 derimot... FUCK DEG ØYSTEIN ERIKSEN PÅ BUSSEN TIL NORDFORDEID!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Pga den skal jeg ALDRI bytte til one call. Kunne nesten betalt for å få de til å fjerne reklamen heller...Blæh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå