Gå til innhold

For et utrolig dårlig kompliment!


Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann kom bort og sa at nå hadde han hilst på mine foreldre. Men han sa min mor ble kanskje litt sur. For han kunne ikke forstå hvordan de hadde fått ei så pen datter.

Herlighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig klisjé men koselig lell:) ta det med et smil!

Skrevet

Spørs jo hvordan han sa det da :) Blir det sagt med et smil om munnen, så hadde det ikke falt meg inn å bli sur.

Skrevet

Haha svigermor sa det samme om sønnen min! Tenkte ikke over det engang jeg, bare syntes det var koselig at andre også så hvor skjønn han er. ;)

Skrevet

Haha, jeg pleier å si det om vår egen sønn, jeg. Hvordan kunne vi to få en så vakker sønn? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...