Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 En mann kom bort og sa at nå hadde han hilst på mine foreldre. Men han sa min mor ble kanskje litt sur. For han kunne ikke forstå hvordan de hadde fått ei så pen datter. Herlighet.
what a drittkjerring Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Utrolig klisjé men koselig lell:) ta det med et smil!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Spørs jo hvordan han sa det da Blir det sagt med et smil om munnen, så hadde det ikke falt meg inn å bli sur.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Haha svigermor sa det samme om sønnen min! Tenkte ikke over det engang jeg, bare syntes det var koselig at andre også så hvor skjønn han er.
I scream for icecream! Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Haha, jeg pleier å si det om vår egen sønn, jeg. Hvordan kunne vi to få en så vakker sønn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå