Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med en mann som har noen åndelige evner og har hatt rett på en hel masse ting og han er flink!

Men jeg sliter med angst noe han kunne se og han ber meg tulleringe han jeg sier at det i bunn og grunn ikke er noe jeg liker men så sier han at jeg må ringe han 3 ring han skal ikke ta tlf han vil bare føle angsten min sambo sier det virker litt rart tenkte ikke noe mer over det.

Men jeg sier ok men må ha på sjult id ( liker ikke og dele ut nr i hytt og pine ) men så sier han jeg må taste #31# før nr trodde først han hadde noe utenlansk tlf nr men googlet dette for da jeg ringte var ikke de sifferene der.

Så spørr han om jeg ikke tastet de sifferene når jeg ringte men ang angsten fikk jeg ikke tilbake mld på ..

Hvorfor skulle jeg taste inn de sifferene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj vanskelig å skjønne helt hva du mener. Mye frem og tilbake.

Virker jo rart at du måtte taste 31 før du slo et vanelig nr. Kanskje han har et nr hvor han får ekstra betalt eller noe?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fordi de gir deg hemmelig nummer... var hvertfall sånn før.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fordi de gir deg hemmelig nummer... var hvertfall sånn før.

altså, hvis du taster #31# og så nr så ser han ikke hvor du ringer fra....

Skrevet

Å ok tusen takk :-D ble litt fremog tilbake små skjelven her jeg sitter missforsto litt det jeg leste at personen kunne se mitt nr da men da var det greit :) tusen takk !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...