Gå til innhold

Runde filleryer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt dette? De er vel heklet tror jeg, ikke vevd som de rektangulære - ille fine!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er heklet ja.

Min bestemor laget disse før, skikkelig nostalgi.

Husker hun strimlet opp plastposer fra matbutikkene og heklet runde matter av dem som bestefar kunne sette skoene sine på ;)

Men aner ikke hvor man får tak i slike i dag altså, kjente jeg fikk lyst på jeg også..

Skrevet

Min bestemor pleide også å lage slike av plastposer :-) Men hun lagde også av tøy, og jeg fikk faktisk en slik rund en med masse herlige farger for mange herrans år siden - men den er faktisk borte :( Ingen vet hvor den har blitt av.

Du kan kanskje høre på det lokale husflidslaget der du bor?

Skrevet

Svigermor har et på badet og jeg forelsket meg helt idag. Dog var fargene litt "feil". Jeg tør ikke spørre henne hvor hun har fått tak i det, ikke husker hun det sikkert heller. Imidlertid- spør jeg sier hun sikkert jeg kan ta det, men så lenge jeg ikke likte fargene og det heller ikke er meningen så får jeg finne ut dette på egenhånd. Søren at jeg ikke kan hekle!!!!! :(

Skrevet

Jeg strikker, men klarer ikke hekle. Dessverre... Og de til salgs på Epla.no er litt små synes jeg, vil nok ha 1 meter i dia.

Skrevet

Kjenner du ingen som hekler da?

Du kan jo strimle laken i de fargene du ønsker og levere til den personen du mener kan lage en til deg i julegave ;)

Tror jammen jeg skal gi mamma dette oppdraget, hun er flink til å hekle men tror aldri hun har heklet filler før... Fikk skikkelig lyst på en slik matte ved siden av sengen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...