Suppehue Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Det blir som regel de samme kakene her...men i år har jeg lyst å lage noen nye gooode!! Det blir uansett pepperkaker, kakemann, delfia kake og kolapinner....da mangler jeg tre nye ;-) Tips?
englespire Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 serinakaker, ristopper, kransekakepinner, cookies med sjokoladebiter...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Her blir det bare 3 sorter i år; krumkaker, serinakaker og risboller
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Er ikke glad i julebakst.. så her blir det bare kolakaker.. men de er knall gode
Mamma til go'jentene Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Krumkaker Seriakaker Sandnøtter Kokosmakroner Pepperkaker Kakemenn Berlinerkranser Pleier å bake ca tre sorter til.. Pluss delfiakake. Vi har MYE besøk i julen!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Kransekake, pepperkaker, krumkaker, kokosmakroner, ristopper, sjokoladecookies, berlinerkranser og eplekake i langpanne til fryseren (greit å ha noe annet enn tørre kaker å by på også).
Gjest overlord Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Cookies. Lag gjerne mye deig og frys i en rull. Så kan du bare skjære i skiver og steke når du får besøk. Mye bedre enn tørre julekaker. Ellers lager jeg mye konfekt som f.eks mozartkuler og karameller. Og hjemmelagde kokosboller er digg! Og hjemmelaget daimsjokolade!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå