Gå til innhold

Rett på sykepenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at man må ha jobbet i minimum 6 mndr for å få rett på sykepenger, men....Hva er riktig av følgende:

 

 

1. Man må ha jobbet i 6 mndr, men det spiller ingen rolle om det er fast jobb eller ei...?

 

 

2. man må ha jobbet i 6 mndr, i fast stilling....?

 

 

Dette er mtp graviditet, hvis det i verstefall skulle bli slik at man må være sykemeldt noen uker/mndr, så ønsker jeg å ha rettighetene mine på det rene.

 

 

Hilsen arbeidsom og IKKE-snylter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha jobbet i minst 4 uker for å ha rett på sykepenger, spiller ingen rolle om det er fast jobb eller ikke

Skrevet (endret)

Jobbet i 6 mnd for å få permisjonspenger. Egenmeldinger og sykemeldinger er andre regler.

Endret av EnG+1?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...