Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Jeg vet at man må ha jobbet i minimum 6 mndr for å få rett på sykepenger, men....Hva er riktig av følgende: 1. Man må ha jobbet i 6 mndr, men det spiller ingen rolle om det er fast jobb eller ei...? 2. man må ha jobbet i 6 mndr, i fast stilling....? Dette er mtp graviditet, hvis det i verstefall skulle bli slik at man må være sykemeldt noen uker/mndr, så ønsker jeg å ha rettighetene mine på det rene. Hilsen arbeidsom og IKKE-snylter
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Du må ha jobbet i minst 4 uker for å ha rett på sykepenger, spiller ingen rolle om det er fast jobb eller ikke
<3 2G <3 Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 (endret) Jobbet i 6 mnd for å få permisjonspenger. Egenmeldinger og sykemeldinger er andre regler. Endret 3. november 2012 av EnG+1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå