Gå til innhold

I kina ( ikke for sarte sjeler )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser de suppe laget på 5 måneder gamle menneske foster. De tror at å spise babyer er med på å øke intelligens og styrke. Dette er bare så inni helvettes sykt at jeg ikke helt vet hva jeg skal si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger en video ute på youtube som faktisk beviser det. Det er hemmelige opptak gjort av en eller annen organisasjon. Man ser klart at dette ikke er fake. Det er grusomt. Husker ikke navnet på videoen. Men har sett den flere ganger.

Skrevet

Veldig kvalmt ja,men det tror jeg ikke på .

Skrevet

Uff da, tror deg,men vil helst ikke se nei :)

Skrevet

Dette er ikke bare groteskt, men også skadelig!

Skrevet

Fytti helvete for noe forferdelig jævla greier! Jeg har lenge sagt at jeg syns denne verden er ett sykt sted med alt for mange gale mennesker. Men nå fikk jeg virkelig lyst til å flytte på en planet, kun sammen med familien min.

Skrevet

Forstår ikke at noen velger å se en slik video frivillig!! Kommer aldri te å se på noe slikt. Fy f

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å legge ut slike ting. Og om man ser slike videoer flere ganger, kan man ikke være helt god..

Skrevet

Fytti helvete for noe forferdelig jævla greier! Jeg har lenge sagt at jeg syns denne verden er ett sykt sted med alt for mange gale mennesker. Men nå fikk jeg virkelig lyst til å flytte på en planet, kun sammen med familien min.

Ja det er helt forjævelig. Hadde jeg fått tak i noen av disse dyrene er jeg ursikker på hva jeg hadde gjort. Fy faen så sjuke de må være i huet. Kjøpe- tilbrede- kutte opp- krydre , koke og så spise og gnage på beina til små babyer. Det er mange ledd i prossesen. At ikke disse menneskene stopper å tenker seg om. Men faktisk gjør dette. Det er så forferdelig grusomt.
Skrevet

Jeg ønsker at flest mulig skal vite om dette. Så vi sammen kan protestere, for så å muligens bekjempe dette. Vet det er longshot. Men jeg forsøker i alle fall.

Skrevet

æsj.. kvalmeste EVER! skal ikke gå å se på de bildene/filmene. men jeg lurer på, er de tilbakestående der nede eller? de finner på så mye merkelige ting.

Skrevet

Det må være noe grunnleggende feil med de menneskene som får seg til å gjøre noe slikt.

Skrevet

Skjønner at de gjør mye rart for å øke den stakkarslige intelligensen sin, men dette høres helt forferdelig ut. Groteskt! Vel, jeg har faktisk ikke ordforråd til å forklare hva jeg syns! Filmen ønsker jeg ikke se og kan ikke skjønne at noen ønsker det. og attpåtil flere ganger..

Skrevet

Dette stemmer da altså ikke:

http://www.urbanmyth...-baby-soup.html

jo, det stemmer faktisk. Det er gjort forsøk på å benekte og skjule dette med akuratt det du kom med her. Men det finnes videobevis for at dette er sant.
Skrevet

-5 #90 goobersnotch 2012-06-25 02:43

WRONG.

these photos do not come from the zhu yu exhibit. his photos are completely different and if you bothered to do some research you would have seen that. these photos are REAL.

Skrevet

-5 #90 goobersnotch 2012-06-25 02:43

WRONG.

these photos do not come from the zhu yu exhibit. his photos are completely different and if you bothered to do some research you would have seen that. these photos are REAL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...