Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Det er da til min snart 9 år gammle niese. http://www.toysrus.no/Merker/Bratz/BRATZ%20All%20Glammed%20Up%20Yasmin.aspx?id=629668&vid=125632
BubbleBee Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg syns det virker som en veldig passende og fin gave Lekte selv med Bratz når jeg var på den alderen, og det var en perfekt leke til den alderen
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Det kommer veldig an på niåringen tenker jeg. Noen niåringer leker fremdeles med dukker, mens andre er HELT ferdig med "leker" generelt og er mer inne i lipgloss og smykker til seg selv. Min erfaring (når det gjelder jenter i den alderen som jeg har kontakt med) er at hvis niåringen har eldre søsken er hun mye mer moden enn hvis hun selv er eldst (og dermed ikke har noen eldre å se opp til og strekke seg etter).
Serepta Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg synes det kanskje er lit barnslig...
Gjest Guttemamma :) Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Jeg syns det er trist at leker er for barnslig, når jenta er 9 år! Hun er jo bare barnet. La barn være barn. De blir alt for tidlig "voksne".
Serepta Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Joda, men det går ikke an å bestemme at 9 åringer skal leke med dukker, fordi vi gjorde det da vi var små. Verden har forandret seg. Jeg har en snart 9 åring selv, og dette hadde ikke falt i smak. Ikke så mye jeg kan gjøre med det.
Hybelkanina Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Kommer an på 9-åringen. Hør med moren hennes. Min 8 år gamle niese er definitivt ferdig med å leke med Bratz.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Det er stor forskjell på 9-åringen, det er forskjell på miljøet fra skole til skole, og det er forskjell innen samme klasse.. Jeg ville fisket hos foreldrene, leker hun med dukker enda eller gjør hun ikke. Har to jenter i 4.klasse i omgangskretsen min selv og de leker ikke med dukker. Der går det i lipgloss, hårpynt o.l. til seg selv, de hører på Justin Bieber, lager egne danser og slike ting. Når de er alene uten venner sitter de med dagbøker, tegnesaker, klipp og lim, scrappbooking, hører på musikk, spiller på pc/ipad o.l.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Mi stedatter på 9 år er HELT ferdig med å leke med dukker. Der går det kun i å lage danser, synge, sminke seg, klær, Justin Bieber, data osv. Jeg synes også det er synd med den utviklinga. Jeg var jo overhode ikke ferdig med å leke da jeg var på den alderen. Og er absolutt enig av at barn nå til dags blir så fort "voksne". Men kan jo ikke bare fortsette å kjøpe leker til henne, når det ikke intereserer henne. Så vi har kjøpt sminkeveske med ordentlig sminke til henne (har sagt at det er greit å sminke seg i lek, men at det ikke er greit for en 9-åring å sminke seg for å feks ut å leke eller være med på butikken.) Diskolampe. Hun er som sagt veldig glad i å danse, og ei discolampe gjør det jo hele litt gøyere Karaoke-sett. Parykker. Bare for gøy, så hun kan kle seg ut når hun synger eller danser Klær. Veldig populært for tiden! Hårbånd. Jeg hadde snakket med foreldrene hennes, eller spurt henne selv hva hun liker å gjøre. Og hva hun kunne tenke seg til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå