Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Hvis noen kommer på fest, men blir syk og må dra igjen uten å ha åpnet en eneste flaske, er det gjerrig å ta alkoholen med seg? Alt sto fremdeles ved inngangsdøren. Hva er normalt? Sette igjen alt til de andre på festen, eller ta det med?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Hadde tatt det med. Var vel ikke spleiselag?
Lisjtuppa Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Øl/vin hadde jeg nok satt igjen, men hadde det vært dyr sprit så hadde jeg tatt det med meg. Hvis folk tar med seg drikken sin av ulike grunner, hadde jeg ikke reagert på det:)
rytme Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Oj det var et rart spørsmål syns jeg. Det hadde aldri falt meg inn å la det stå... Folk har jo med seg sin egen drikke.... Med mindre det var en form for spleiselag der alle tok med til felleskapet?
Marjoriee Dawes Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Hadde aldri latt det stå igjen nei!
Tauriel Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Hadde tatt den med I min omgangskrets er det vanlig at resterende drikke taes med hjem, hvis ikke de sier at verten/vertinnen får den. Men sånn "siste skvetten" i flasker står igjen
marsgutt 2013 Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 så lenge det ikke er et spleise lag så er man ikke gjerrig fordi om man tar med seg drikken sin hjem igjen. Ganske så vanlig vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Hvis jeg var den som hadde festen, så hadde jeg sagt til vedkommende:"Husk å ta med deg drikka di da". Er jo helt naturlig å ta det med seg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Hvis den ble gitt til verten ved ankomst, så er det vel litt rart... Er det noe man har tatt med for å drikke selv, type alle tar med sitt eget, så er det mer eller mindre en selvfølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå