Oktoberbabyen Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Det er nå nøyaktig 2år og 11 mnd siden vi var ferdige å pusse opp.. bortsett fra de sedvanlige taklistene som jeg etterhvert har skjønt er vanlig praksis at de aldri kommer opp igjen.. Men nå har mannen endelig fått ut fingeren, så idag har vi kappet lister og montert taklister i stua!! Det gjenstår spisestue, gang og soverom, men nå har han plutselig fått for seg at alt sånt må gjøres før lillegutt kommer i februar, så nå var det på tide å begynne, mens jeg fortsatt orket å hjelpe ham. Er utslitt nå, og har kynnere og sure oppstøt, men det gjør igrunn ingenting, for vi har taklister i stua!! JIHA! (og bare for å komplettere dagens skryteinnlegg om mannfolk, så har han nå plassert meg på sofaen med laptop og fjernkontroll mens han selv står på kjøkkenet og kokkelerer stroganoff til middag) Livet er igrunn ikke så aller verst iblandt
Nikamo Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jaggu godt du ble gravid da, sånn at han omsider fikk ut finger'n (Ellers så har jeg sett på Sinnasnekker'n, og han hadde nok lurt på hvorfor ikke du hadde gjort det sjøl...?! Hihi...) Fortsatt god lørdagskveld - kos deg med å bli skjemt bort!
Oktoberbabyen Skrevet 3. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2012 Jaggu godt du ble gravid da, sånn at han omsider fikk ut finger'n (Ellers så har jeg sett på Sinnasnekker'n, og han hadde nok lurt på hvorfor ikke du hadde gjort det sjøl...?! Hihi...) Fortsatt god lørdagskveld - kos deg med å bli skjemt bort! joa, sinnasnekkeren har en del poeng innimellom... og du kan si det sånn at de tre første forsøkene på å få opp listene har endt med seriøse krangler og omtrent slosskamper med verktøy grunnet hr. og fru. stabeis som ikke har klart å bli enige om hvordan man regner vinkler, legger hulkillister i saga og knekte lister, så ingen av oss har villet gjøre det til slutt. Lister er ikke helt det du gjør på egen hånd når du har lange lengder og kompliserte vinkler uten skikkelig utstyr Men nå er vi veldig fornøyde ihvertfall
Nikamo Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Haha, jeg tviler IKKE på at det er vanskelig! Og at det absolutt ikke hadde vært noen jobb for noen med så kort lunte som meg Så det var ikke meningen å være frekk altså...! Noen ganger er det greit med en skikkelig god grunn til å få unna ting - og en baby er jo absolutt en skikkelig god grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå