Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Blir du sur da? og med avkledd mener jeg i bare bikini eller med puppa på vei ut av genseren...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Det bekymrer meg ikke at ha liker andre damer i bikini, men det bekymrer meg om han er dum nok til å trykke på sånn bilder på Facebook, i alle fall så sant det ikke dreier seg om folk han kjenner og som er reelle bilder ikke scam eller virus.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Kommer helt ann på om det er ei jeg vet han synes er pen, om det er ei venninne, ei som er totalt ukjent, om det er fordi vi har kranglet osv osv... Om det er ei jeg vet han har hatt noepå gang med, så merker jeg et stikk av snurtenhet, men sier ikke noe om det, er det ei venninne eller ei han ikke kjenner, så bryr jeg meg ikke.. Er det som "hevn" pga en krangel, så blir jeg rett og slett sint :-p
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Han kan godt få like det, men ikke trykke på liker...
Junimage Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Det er vel i en manns natur antar jeg at de liker lettkledde damer. Hadde nok ikke blitt sur hvis han likte et bilde på fb, men når vi sitter i bilen og han snur seg og glor overdrevent etter pene damer, kan jeg si noe.
mamma_bergen Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Tror mest jeg hadde blitt flau på hans vegne egentlig..Om det ikke er en god venninne eller det er en historie til bildet.
prettyfishy Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Hehe, nei, det bryr jeg meg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Vet ikke hva han ser på på facebook. Følger dere virkelig med på det? Henger dere over skulderen hans?
2_små_og_flere_grå Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Da hadde jeg klaska han på månen (Han er ikke på facebook, så jeg aner ikke).
Marjoriee Dawes Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Nå har samboer her facebook som han aldri bruker. Men hadde han gjort noe slikt så hadde jeg ikke blitt sur, men derimot flau. Det kommer jo frem så alle ser hva man liker. Kommer jo an på hvordan bilde var og da.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Vet ikke hva han ser på på facebook. Følger dere virkelig med på det? Henger dere over skulderen hans? Hvis man liker et bilde som er offentlig, så kommer det opp på veggen til alle vennene.
BubbleBee Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Sambo hadde nok fått hørt det om han likte slike bilder på facebook. Haha
Elsker livet Skrevet 3. november 2012 #14 Skrevet 3. november 2012 Da hadde det enten fordi det hadde tørnet for han, men mest sansynlig fordi han har så liten erfaring i bruk av facebook at han hadde gjort en veldig uheldig bommert.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. november 2012 #15 Skrevet 3. november 2012 Kommer litt an på hvem det var bilde av og hva bakgrunnen var for det, men om det var en vilt fremmed, perifer bekjent eller en eller annen av disse idiotlinkene folk har det med å trykke vilt på, så hadde jeg blitt flau på hans vegne mer enn sur. Men det hadde aldri skjedd, siden han ikke har facebook.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #16 Skrevet 3. november 2012 For det første så er ikke mannen min så barnslig at han ville trykket på "liker" knappen, iallefall ikke på noe sånt. I tillegg så er han ikke på FB.
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 Så dum er han bare ikke så det er en problemstilling jeg slipper å tenke på
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #18 Skrevet 3. november 2012 1. Det er så taper å legge ut slike bilder av seg selv på Fb. 2. De som klikker på disse bildene er like mye tapere. 3. Mannen min ville aldri i verden ha hverken giddet å se på eller å trykke liker på noe slikt. Han er muslim...han mener kvinnfolk som legger utbkroppen sin til alle og enhvers åsyn er luddere. Og det er jo rimelig sant.
marsgutt 2013 Skrevet 3. november 2012 #19 Skrevet 3. november 2012 Hadde ikke bryd meg. trykker da liker på en kjekk man i bar overkropp selv og. Er ikke så usikker at jeg blir sur hvis mannen synes en annen dame er pen, deilig, sexy, eller nydelig. Er meg han kommer hjem til uansett
Gjest sandyBay1 Skrevet 3. november 2012 #20 Skrevet 3. november 2012 Kunne brydd meg mindre om han gjorde dette.
Hybelkanina Skrevet 3. november 2012 #21 Skrevet 3. november 2012 (endret) Å trykke "liker" er en ting, det hadde ikke brydd meg (nå er ikke mannen min på Facebook så jeg slipper å tenke så mye mer på det), men jeg har en bekjent som stadig både "liker" og legger inn kommentarer av typen "Gud så sexy du er" og "nam nam" (og han er gift) Hadde mannen min skrevet slike kommentarer hadde jeg nok blitt litt morsk Endret 3. november 2012 av Zebrah
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #22 Skrevet 3. november 2012 1. Det er så taper å legge ut slike bilder av seg selv på Fb. 2. De som klikker på disse bildene er like mye tapere. 3. Mannen min ville aldri i verden ha hverken giddet å se på eller å trykke liker på noe slikt. Han er muslim...han mener kvinnfolk som legger utbkroppen sin til alle og enhvers åsyn er luddere. Og det er jo rimelig sant. Jeg er ikke muslim, men er faktisk litt enig med deg og mannen din. Noen muslimer er etter min mening litt ekstreme når det kommer til ærbarhet, men på den andre siden av skalaen finner vi mange fullstendig blottet for anstendighet. Lite classye folk som insisterer på sin rett til å legge ut tåpelige puppebilder samtidig som de krever sin respekt FOR DE ER JO IKKE HORER! Mange norske kvinner har mye å lære av muslimske når det kommer til ærbarhet og selvrespekt. Og muslimske menn bør lære norske menn litt om å ikke sikle og oppføre seg som kåte hunder hver gang de ser en pupp. Og jeg sjokkerer meg selv litt når jeg skriver dette. Er nok blitt gammal...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #23 Skrevet 3. november 2012 Kunne ike ha brydd meg mindere, det er meg gubben har seg med og ikke damene på pcen. Hadde blitt usr om gubben hadde sagt noe om at jeg hadde likt et bilde av en kjekkas på fb!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #24 Skrevet 3. november 2012 Hvis det var et sexy bilde, sånn at det var åpenbart at det var derfor han trykket liker, så ville jeg blitt flau overfor familie og venner som hadde sett dette, og derfor rimelig sur på han pga det. Jeg vet at han liker å se på lettkledde damer, men alle andre trenger ikke å vite det, og de kunne trodd han likte HENNE spesielt, og det hadde jeg syntes var pinlig. Altså han kan gjerne like det han ser, men trenger ikke å annonsere for gud og hverman at han gjør det.
Honningmelon Skrevet 3. november 2012 #25 Skrevet 3. november 2012 Da hadde jeg blitt både sur og flau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå