fikas Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Kjørte samboeren på vorspiel for to timer siden (han og en kamerat skulle spille Playstation og drikke før fest i kveld ). Fireåringen og jeg ser på film og koser oss, halvsyke begge to! I kveld skal jeg lage julegaver og se de siste episodene av castle i fred og ro. Digg lørdagskveld
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Kos deg hjemme og pleie deg selv, du.. Hørtes ut som en god plan Her skal vi snart lage taco, barna og jeg, og så skal vi spise lørdagsgodt og se på skal vi danse, eller noe annet morsomt Men du, siste episodene av Castle? Når og hvor? Er det ikke laget flere episoder? Ha en strålende kveld hi, og alle dere andre
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Har for en gang skyld fått mannen ut av huset. Fikset billett til han til et arrangemang som være her i kveld, kjøpte øl og sendte han avgårde nå til noen kompiser. Få ungene i seng om noen timer, også skal jeg nyte "alenekvelden min"
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Heldiggriser! Å få gubben ut av huset her er v a n s k e l i g . Skjer max en gang, i beste fall to, i året.
fikas Skrevet 3. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2012 Kos deg hjemme og pleie deg selv, du.. Hørtes ut som en god plan Her skal vi snart lage taco, barna og jeg, og så skal vi spise lørdagsgodt og se på skal vi danse, eller noe annet morsomt Men du, siste episodene av Castle? Når og hvor? Er det ikke laget flere episoder? Ha en strålende kveld hi, og alle dere andre Jeg har ikke fått sett de første fem(?) i den siste sesongen, ser de på watchseries.eu hohoho, kos for mor gubbelars er ikke så begeistra så det er fint å få nyte i ro og fred
fikas Skrevet 3. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2012 Heldiggriser! Å få gubben ut av huset her er v a n s k e l i g . Skjer max en gang, i beste fall to, i året. Han må nærmest trues, altså han har heldigvis en kamerat som drar han med seg ett par ganger i året på fest og som inviterer han på kveldsbesøk innimellom. Han er veldig hjemmekjær men hater å være aleine hjemme, og derfor tror han at jeg heller ikke liker det. Selv om jeg mang en gang har forklart at jeg nyter roen i huset og å ha tv for meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå