Gå til innhold

Hjemme alene 'fest'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte samboeren på vorspiel for to timer siden (han og en kamerat skulle spille Playstation og drikke før fest i kveld ;)). Fireåringen og jeg ser på film og koser oss, halvsyke begge to! I kveld skal jeg lage julegaver og se de siste episodene av castle i fred og ro. Digg lørdagskveld :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kos deg hjemme og pleie deg selv, du.. Hørtes ut som en god plan :)

Her skal vi snart lage taco, barna og jeg, og så skal vi spise lørdagsgodt og se på skal vi danse, eller noe annet morsomt :)

Men du, siste episodene av Castle? Når og hvor?

Er det ikke laget flere episoder? :(

Ha en strålende kveld hi, og alle dere andre :)

Skrevet

Har for en gang skyld fått mannen ut av huset. Fikset billett til han til et arrangemang som være her i kveld, kjøpte øl og sendte han avgårde nå til noen kompiser. Få ungene i seng om noen timer, også skal jeg nyte "alenekvelden min" :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Heldiggriser!

Å få gubben ut av huset her er v a n s k e l i g . Skjer max en gang, i beste fall to, i året.

Skrevet

Kos deg hjemme og pleie deg selv, du.. Hørtes ut som en god plan :)

Her skal vi snart lage taco, barna og jeg, og så skal vi spise lørdagsgodt og se på skal vi danse, eller noe annet morsomt :)

Men du, siste episodene av Castle? Når og hvor?

Er det ikke laget flere episoder? :(

Ha en strålende kveld hi, og alle dere andre :)

Jeg har ikke fått sett de første fem(?) i den siste sesongen, ser de på watchseries.eu :D hohoho, kos for mor ;) gubbelars er ikke så begeistra så det er fint å få nyte i ro og fred :P

Skrevet

Heldiggriser!

Å få gubben ut av huset her er v a n s k e l i g . Skjer max en gang, i beste fall to, i året.

Han må nærmest trues, altså :P han har heldigvis en kamerat som drar han med seg ett par ganger i året på fest og som inviterer han på kveldsbesøk innimellom. Han er veldig hjemmekjær men hater å være aleine hjemme, og derfor tror han at jeg heller ikke liker det. Selv om jeg mang en gang har forklart at jeg nyter roen i huset og å ha tv for meg selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...