Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Samme om jeg er våt og opphisset, når han begynner med dingsen inni der så gjør det vondt uansett ( Må bare be han stoppe eller bli ferdig fort som f... Ikke akkurat noe krydder for sexlivet da.. Vi har relativt lite sex, en gang i uka. Har ikke barn. Glidemiddel tåler ingen av oss.. Hvis jeg skulle beskrive det så stikker og svir det, som om noe det treffer noe hovent.. Vet dere ikke er leger, men noen som har hatt noe liknende..? Blir bare sur sint og lei meg jeg...
BubbleBee Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Kan være noe kjønnssykdom. Ville tatt en tur til legen og tatt en prat der. Da får du i allefall et svar på hva det er
katha90 Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Når jeg opplevde det så hadde jeg sopp..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Kan være noe kjønnssykdom. Ville tatt en tur til legen og tatt en prat der. Da får du i allefall et svar på hva det er Kjønnssykdom er det nok ikke da jeg nettopp er sjekket og har vært med samme mann i snart 12 år Og han med meg ) Sopp har jeg ikke hatt tydelig bevis for på mange år..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Når jeg hadde det sånn, viste det seg å være en ganske stor cyste oppi der. (type stor vannblemme). fikk den fjernet hos fastlegen.
<3 2G <3 Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Sopp viser seg ikke alltid til meg, men får kløe utenpå og ubehag inni.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Vil bare si at hvis dette er noe som er nyoppstått så ville jeg dratt til gynekolog for å sjekket hva som er galt. Men hvis du har det som meg, at dette har vært et problem siden første gang man hadde sex, så har jeg et tips. Jeg smører et tynt lag med zylocain salve utenpå og litt inni. Blir helt bedøvd så ting er ikke vondt lenger Jeg hadde sex til nøds en gang i mnd, men etter jeg oppdaget denne gelen så blir det oftere ja På salva står det egentlig at den er til stikk og småvondter, men zylocain kan jo brukes på slimhinner, så tenker at det er trygt. Fåes på apoteket. Gjør jo at selve akten ikke gir deg nytelse akkurat, men det gjør hvertfall ikke vondt
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Vil bare si at hvis dette er noe som er nyoppstått så ville jeg dratt til gynekolog for å sjekket hva som er galt. Men hvis du har det som meg, at dette har vært et problem siden første gang man hadde sex, så har jeg et tips. Jeg smører et tynt lag med zylocain salve utenpå og litt inni. Blir helt bedøvd så ting er ikke vondt lenger Jeg hadde sex til nøds en gang i mnd, men etter jeg oppdaget denne gelen så blir det oftere ja På salva står det egentlig at den er til stikk og småvondter, men zylocain kan jo brukes på slimhinner, så tenker at det er trygt. Fåes på apoteket. Gjør jo at selve akten ikke gir deg nytelse akkurat, men det gjør hvertfall ikke vondt Det er en liten tube med lilla kork tror jeg. Mengde: 10 g. Bruk bare litt hver gang så holder den lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå