Gå til innhold

Haha - er det mulig. Interiørblogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en blogg som handler om småbarnsliv og interiør. Da damen fikk baby kjøpte hun en babygym fra Sprell.

Problemet var bare at denne var trefarget, og det kunne hun IKKE ha i hus. Den ble derfor sprøytelakkert hvit -som resten av huset og interiøret.

Hvor festlig blir babylekene da, når alt er hvitt ???

Synes det har tippet litt over for enkelte jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud...

Stakkars unge! Hva om ungen vokser opp og har EGNE meninger om hva den liker, f.eks. ønsker seg glorete plastleker eller vil ha på seg noen yndlingsplagg som (grøss!) ikke matcher?

Håper likevel at også denne mora etterhvert oppdager at hun har fått en nytt lite, selvstendig individ i huset, og ikke bare et søtt lite tilbehør.

Skrevet

Spesielt. Babyer liker jo farger :-)

Skrevet

Hva heter bloggen? Kunne vært litt interessant å lese :P

Skrevet

Oioioi, denne damen høres det ut som kommer til å få mange kamper etterhvert ;)

Nesten så en håper hun får et barn med skikkelig ben i nesen og en helt annen klessmak enn henne..

Skrevet

En dag kommer den ungen til å bli en grønnhåret rebelsk tenåring. :D

Skrevet

Jeg har en tilsvarende venninne. I det huset er det to juletrær hvert år, moren kan ikke ha annen pynt på treet "sitt" enn den røde og gullfargete pynten hun alltid har hatt.

Skrevet

Jeg har en tilsvarende venninne. I det huset er det to juletrær hvert år, moren kan ikke ha annen pynt på treet "sitt" enn den røde og gullfargete pynten hun alltid har hatt.

Vi kommer også til å ha 2 juletrær den dagen ungene insisterer på å pynte. Jeg kan godt ha leker overalt, barnetegninger på veggene og de kan hjelpe til med alt av matlaging og luking i blomsterbedet og you name it - men juletreet mitt får de aldri :)

Skrevet

Syns det ble fint jeg også. Er jo lekene som er av betydning, om stativet er trehvitt eller hvitt gir babyen blaffen i...

Skrevet

Dette var jo faktisk helt nydelig, spør du meg. Flotte farger på lekene, fine leker, og flott lekegrind. Så jeg kan ikke si at jeg ser noe problem her, altså..

Skrevet

Hei

Det var ikke denne bloggen.

HI

Skrevet

Fint er det ja. Men da det går litt over styr på den måten lukter det litt tvangstanker. Det tenker jeg også om andre interiør bloggere til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...