Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Kom over en blogg som handler om småbarnsliv og interiør. Da damen fikk baby kjøpte hun en babygym fra Sprell. Problemet var bare at denne var trefarget, og det kunne hun IKKE ha i hus. Den ble derfor sprøytelakkert hvit -som resten av huset og interiøret. Hvor festlig blir babylekene da, når alt er hvitt ??? Synes det har tippet litt over for enkelte jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Herregud... Stakkars unge! Hva om ungen vokser opp og har EGNE meninger om hva den liker, f.eks. ønsker seg glorete plastleker eller vil ha på seg noen yndlingsplagg som (grøss!) ikke matcher? Håper likevel at også denne mora etterhvert oppdager at hun har fått en nytt lite, selvstendig individ i huset, og ikke bare et søtt lite tilbehør.
BubbleBee Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Hva heter bloggen? Kunne vært litt interessant å lese
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Oioioi, denne damen høres det ut som kommer til å få mange kamper etterhvert Nesten så en håper hun får et barn med skikkelig ben i nesen og en helt annen klessmak enn henne..
Musemorbr / Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 En dag kommer den ungen til å bli en grønnhåret rebelsk tenåring.
Iiiiik Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Jeg har en tilsvarende venninne. I det huset er det to juletrær hvert år, moren kan ikke ha annen pynt på treet "sitt" enn den røde og gullfargete pynten hun alltid har hatt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Jeg har en tilsvarende venninne. I det huset er det to juletrær hvert år, moren kan ikke ha annen pynt på treet "sitt" enn den røde og gullfargete pynten hun alltid har hatt. Vi kommer også til å ha 2 juletrær den dagen ungene insisterer på å pynte. Jeg kan godt ha leker overalt, barnetegninger på veggene og de kan hjelpe til med alt av matlaging og luking i blomsterbedet og you name it - men juletreet mitt får de aldri
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Syns det ble fint jeg. Lekene har jo farger.. http://frufly.blogsp...08/uro-diy.html
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #12 Skrevet 3. november 2012 Syns det ble fint jeg også. Er jo lekene som er av betydning, om stativet er trehvitt eller hvitt gir babyen blaffen i...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Syns det ble fint jeg. Lekene har jo farger.. http://frufly.blogsp...08/uro-diy.html Ikke helt "min stil", men var fin den der synes jeg da...
Cat_Woman Skrevet 3. november 2012 #14 Skrevet 3. november 2012 Syns det ble fint jeg. Lekene har jo farger.. http://frufly.blogsp...08/uro-diy.html Å, sånn! Ja, det syns jeg er fint også :-) Trodde først at hele babygymen var hvit, leker og alt. Men dette var jo fint.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. november 2012 #15 Skrevet 3. november 2012 Dette var jo faktisk helt nydelig, spør du meg. Flotte farger på lekene, fine leker, og flott lekegrind. Så jeg kan ikke si at jeg ser noe problem her, altså..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #16 Skrevet 3. november 2012 Hei Det var ikke denne bloggen. HI
Marjoriee Dawes Skrevet 3. november 2012 #17 Skrevet 3. november 2012 Fint er det ja. Men da det går litt over styr på den måten lukter det litt tvangstanker. Det tenker jeg også om andre interiør bloggere til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå