W-B Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Hei jeg har prøvd dette gullring trikset, men er det en spesiell tråd man må bruke har prøvd med garn og hårstrå. med garn viste den gutt, men med hårstrå gikk den i ring og pendlet samtidig... Hva betyr det? Tvillinger?? hehe glad for svar
Nikamo Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg har lest at man skal bruke hårstrå, men jeg har ikke langt nok hår til det, så jeg bruker sytråd Har aldri prøvd ulltråd da... Men hva det betyr når den går i ring og pendler samtidig, det aner jeg ikke
W-B Skrevet 3. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2012 Jeg har lest at man skal bruke hårstrå, men jeg har ikke langt nok hår til det, så jeg bruker sytråd Har aldri prøvd ulltråd da... Men hva det betyr når den går i ring og pendler samtidig, det aner jeg ikke Takk for svar Prøvde sytråd også, men ga samme resultat. Men skal prøve på nytt i morgen å se hva den sier da
Nikamo Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Ja, du får se om det samme skjer igjen Kan jo være to inni der...?!
W-B Skrevet 4. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2012 Ja, du får se om det samme skjer igjen Kan jo være to inni der...?! Det kan jo det
Monanest Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Jeg brukte hårstrå. Den pendlet tydelig fremfor tilbake, og indikerte gutt. På ul viste det seg at det er ei lita jente, og jordmor var helt sikker. Har nå vært til fler ul, og de er sikre hver gang på at det er ei lita jente. Har forsøkt dette under tidligere svangerskap også, med varierende resultat, så for meg blir dette nærmest et partytriks, eller bingo. Men for all del artig og helt harmløst da;)
W-B Skrevet 4. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2012 Jeg brukte hårstrå. Den pendlet tydelig fremfor tilbake, og indikerte gutt. På ul viste det seg at det er ei lita jente, og jordmor var helt sikker. Har nå vært til fler ul, og de er sikre hver gang på at det er ei lita jente. Har forsøkt dette under tidligere svangerskap også, med varierende resultat, så for meg blir dette nærmest et partytriks, eller bingo. Men for all del artig og helt harmløst da;) Ja det jeg har tenkt også er jo bare for moro ingenting er sikkert før babyen er ute
Monanest Skrevet 4. november 2012 #8 Skrevet 4. november 2012 Etter 3D ul hvor legen til og med kan se eggstokkene til den lille i magen min, og sier at her er det overhode ingen tvil, så vet man det faktisk før babyen titter ut;)
W-B Skrevet 4. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2012 Etter 3D ul hvor legen til og med kan se eggstokkene til den lille i magen min, og sier at her er det overhode ingen tvil, så vet man det faktisk før babyen titter ut;) Det har jeg aldri vært på men må jo være spennende det å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå