Gå til innhold

Liten leilighet - sovesofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et soverom til barna og bruker ene stua som soverom. Vurderer å kjøpe meg en sovesofa og lage til rommet som stue så ungene kan være der når de har besøk av venner. Ville dere ha gjort det? Eller er det rart å ha sovesofa som seng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null problem det vel?

Bare få deg en som er god å ligge på. Eller skapseng! :) Da kan du jo velge madrass etter smak.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det høres jo ut som en god plan det vel? Jeg bodde selv på en liten hybel en periode og hadde sovesofa som seng, som ble gjort om til sofa på dagen.

Det fungerte greit og bare det ikke er masse "soveromsartikler" der på dagen, er det jo ikke lett for andre å se at det blir brukt som soverom.

God utlufting og ha det ryddig syns jeg er viktig, men ellers er det jo greit å utnytte plassen der man kan. :)

Skrevet

Vi har sovesofa som seng nå, sover i stua. Vi har bare ett soverom, og jeg orker ikke å dele rom med babyen lenger, jeg våkner bare han rører litt på seg... Syns i hvert fall det går helt greit, om kvelden drar vi salongbordet unna og klapper ut sofaen, henter dyna i skapet og legger oss. Rydder opp med en gang vi står opp om morgenen, og det ser ut som stue igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...