Gå til innhold

Noe å bry seg om?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går formiddag synes jeg det var merkelig at jenten i magen var så aktiv, , veldig aktiv...uansett..

 

 

(Jeg er blitt kjempe forkjøla siste dagene,)men i natt var no good!

I går kveld hadde jeg så vondt i korsryggen og små murringer ved rompen...

jeg har så vondt hodet, og uansett hvilken vinkel jeg lå i så følte jeg trangen til å spy.

Har sovet maks to timer, og vet ikke hva jeg bør gjøre. Mini tok og helt av magen, og jeg lurer på om hu er urolig eller bare gysla aktiv plutselig??Er uke 34+2 i dag..

Dere som er her inne ofte, vet ar jeg ikke err fan av å ringe føden ..

 

Hva tenker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt føden. Ikke for å mase meg inn til en sjekk, men for å høre om det er noe jeg kan gjøre for å bedre formen :)

Skrevet

Ja, blir jo mer og mer kvalmen, nå treger jeg på at jeg ryddet den jækla boden i går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...