Mon tro.. Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 I går formiddag synes jeg det var merkelig at jenten i magen var så aktiv, , veldig aktiv...uansett.. (Jeg er blitt kjempe forkjøla siste dagene,)men i natt var no good! I går kveld hadde jeg så vondt i korsryggen og små murringer ved rompen... jeg har så vondt hodet, og uansett hvilken vinkel jeg lå i så følte jeg trangen til å spy. Har sovet maks to timer, og vet ikke hva jeg bør gjøre. Mini tok og helt av magen, og jeg lurer på om hu er urolig eller bare gysla aktiv plutselig??Er uke 34+2 i dag.. Dere som er her inne ofte, vet ar jeg ikke err fan av å ringe føden .. Hva tenker dere??
Major HotLips Houlihan Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Jeg ville ringt føden. Ikke for å mase meg inn til en sjekk, men for å høre om det er noe jeg kan gjøre for å bedre formen
Mon tro.. Skrevet 3. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2012 Ja, blir jo mer og mer kvalmen, nå treger jeg på at jeg ryddet den jækla boden i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå