Gjest Antarctica Skrevet 3. november 2012 #1 Skrevet 3. november 2012 Jeg tror vi bør se litt på en youtube-oppskrift og bli inspirert til morgendagens middag.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Gjør deg selv en tjeneste. Gå å legg deg!
Gjest Antarctica Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Det heter enten "Gå og legg deg" (to imperativer adskilt med en sideordnende konjunksjon) eller "Du trenger å legge deg" (infinitiv innledet av infinitivsmerket.) Du valgte å blande disse to, og da syns jeg du bør slå opp på nettsidene til Det Norske Akademi og høre hvordan riksmålsforbundet stiller seg til denne uttrykksmåten. Er den OK for folk som ikke skal ta jobb i en avis, for eksempel?
CaptainHindsight Skrevet 3. november 2012 #4 Skrevet 3. november 2012 Jeg må visst være veldig trøtt, for nå lo jeg så jeg grein
Gjest Antarctica Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 (endret) Jeg må visst være veldig trøtt, for nå lo jeg så jeg grein Bra! Den videoen gjør alltid at jeg nesten tisser på meg! (Riksmålsordboken vil anbefale bruk av formen "gren" i stedet for "grein", men deg om det.) Jeg er så trøtt sjøl, og i sær så trøtt av alle manikerne på dette forumet at jeg bevisst setter en skikkelig overdose i kveld. Endret 3. november 2012 av Pashla
CaptainHindsight Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Jeg må visst være veldig trøtt, for nå lo jeg så jeg grein Bra! Den videoen gjør alltid at jeg nesten tisser på meg! (Riksmålsordboken vil anbefale bruk av formen "gren" i stedet for "grein", men deg om det.) Jeg er så trøtt sjøl, og i sær så trøtt av alle manikerne på dette forumet at jeg bevisst setter en skikkelig overdose i kveld. Jeg følte at "grein" var det eneste som passet for en slik video
Gjest Antarctica Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Det beste er dressingen til slutt!
CaptainHindsight Skrevet 3. november 2012 #8 Skrevet 3. november 2012 Han der var så mandig at han setter selv Chuck Norris i skyggen.
Gjest meg mamma? Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Den tunga ga meg skikkelig frysninger
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2012 #10 Skrevet 3. november 2012 Jeg kan ikke skylde på at jeg er trøtt heller jeg, men synes det var skikkelig morsomt! Meg så liker jeg godt han som skuespiller også hehe
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. november 2012 #11 Skrevet 3. november 2012 Oh my goood.. Dæver :-p hahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå