Gå til innhold

Synes denne sangen er så fin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyydelig låt!!

Får tårer i øynene her jeg ligger på sykehuset på den 7. Uken uten å kunne være hjemme med lilletassen på 21 mnd som jeg er alenemor til.

Han som har begynt å snakke så mye mens jeg har vært borte og alt!

Takk for at du postet den sangen! <3

Den ga meg pågangsmot til å kjempe ennå hardere for å bli fortest mulig frisk så jeg kan komme meg hjem og ta vare på gutten min igjen!!!

Virkelig sanne ord i den teksten der ja!!

Skulle gjort hva som helst for å høre på surving og hyling fra en liten gutt som blir sint fordi han ikke får gjøre akkurat som han vil :,)

Skrevet

Duracellkanin, ligger du på lhmr sykehus ? Skravla i så fall med deg ei natt for noen uker siden :) Masse god bedring :)

Skrevet

Stemmer det. På lillehammer :) var du som tok søvneeg? Hvordan går det med deg? Fant de ut noe?

Gjest meg mamma?
Skrevet

Nyyydelig låt!!

Får tårer i øynene her jeg ligger på sykehuset på den 7. Uken uten å kunne være hjemme med lilletassen på 21 mnd som jeg er alenemor til.

Han som har begynt å snakke så mye mens jeg har vært borte og alt!

Takk for at du postet den sangen! <3

Den ga meg pågangsmot til å kjempe ennå hardere for å bli fortest mulig frisk så jeg kan komme meg hjem og ta vare på gutten min igjen!!!

Virkelig sanne ord i den teksten der ja!!

Skulle gjort hva som helst for å høre på surving og hyling fra en liten gutt som blir sint fordi han ikke får gjøre akkurat som han vil :,)

Bare hyggelig :) Godt jeg kunne gi deg litt mot i en vanskelig tid :)

Var ikke meningen å være anonym. Den treffer meg rett i hjertet nå som jeg jobber så hardt med å bli gravid.

Skrevet

Ja det kan jeg godt forstå da ja!!

Håper virkelig det lykkes for deg snart!!! Ingenting er sol følelsen av å være mor. Desverre er det ikke en rettighet vi har.. :/ selv om det absolutt burde vært det!!

Håper virkelig du får positiv test snart!! Unner deg det!!

Man får nesten dårlig samvittighet når man vet at man har klart å bli gravid på et ons. Uten egentlig noe annet enn kjærlighet å tilby barnet. Mens andre som både har mann, hus og økonomisk velstand må slite sååå mye for å oppnå det eneste de ønsker i livet.. Ikke det at jeg ikke ønsket meg barn jeg heller altså. For det gjorde jeg virkelig. Men det er liksom så rart hvor "lett" det skal være for noen og ikke for andre.

Håper i allefall du lykkes snart!

Mange klemmer fra meg!!

Skrevet

Stemmer det. På lillehammer :) var du som tok søvneeg? Hvordan går det med deg? Fant de ut noe?

Stemmer det :) går helt fint. Jeg har ikke fått epikrisen, men regner ikke med de fant noe, da hadde jeg sikkert hørt noe :)

Hva sier legene til deg da? Får du snart reise hjem?

Skrevet

Her går det i samme greia desverre. Men heldigvis har noen av anfallene blitt mildere da :) så håpet er at de etterhvert kan gå over til medisiner i tablettform i stedet for intravenøst slik at jeg kan administrere det hjemme :) det hadde vært godt det!!! De skulle kanskje begynne å prøve det ut i neste uke så da krysser jeg bare fingrene for at jeg får komme hjem til veslegutten snart :)

Får håpe de ikke fant noe hos deg da!!

Klem!

Skrevet

Ja får håpe du snart får komme hjem, kan tenke meg det er kjedelig å være så lenge borte fra gullet.. Fortsatt god bedring, krysser fingra for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...