Gå til innhold

Janroger-kukløskan, er det deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville det ikke vært litt trist hvis janroger var kukløs :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Om dette er den samme anonyme som prøvde å utgi seg for å være Juliea tidligere i kveld, i så fall må jeg bare spørre deg, jeg bare MÅ:

-Er det veldig vanskelig for deg å skrive ordet "kukløsklan"?

Det vil seg liksom bare ikke :P

Skrevet

Ville det ikke vært litt trist hvis janroger var kukløs :)

Haha!!

Skrevet

Om dette er den samme anonyme som prøvde å utgi seg for å være Juliea tidligere i kveld, i så fall må jeg bare spørre deg, jeg bare MÅ:

-Er det veldig vanskelig for deg å skrive ordet "kukløsklan"?

Det vil seg liksom bare ikke :P

Han har sikkert dysleksi;) hehe

Skrevet

Det heter for så vidt Ku Klux Klan ;)

Skrevet

Det heter for så vidt Ku Klux Klan wink.png

Hææ. Ku Klux Klan??? hvor fikk du det ifra?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Serriøst? Har du fortsatt ikke skjønt den?? hihihi

Skrevet

Eller kuk-løs-klan for de som leser det som faktisk står i den nevntes navn og hi ikke greier å skrive ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

En ungkarsklubb i Trøndelag heter Tauslaus. Men de single kvinnene i bygda har stifta en tilsvarende klubb, ved navn Kuklaus Klan. See?

Skrevet

Hahaha, huffameg, jeg tror VIRKELIG det er på tide at jeg legger meg nå! :P Herlighet, nå er det natta her ser jeg.. :P

Skrevet

De fleste har nok skjønt den, usmakelig synes jeg det er.
Skrevet

Hvorfor? Synes det er flott at ei alenemor med datter ser ironien i å være kuk løs :D Ingen som er frekke med deg for å ha tatt navnet til ei Disney prinsesse?

Skrevet (endret)

greit nok det, men når du sier det så er det nesten som å si ku klux klan, ser ikje helt ironien i det. Å samenligne askepott med det blir bare tåpeligt.

Ser ikke helt ironien med det når det høres ut som du sier ku klux klan, å sammenligne det med Askepott blir rett å slett frekt.

Hvorfor? Synes det er flott at ei alenemor med datter ser ironien i å være kuk løs :D Ingen som er frekke med deg for å ha tatt navnet til ei Disney prinsesse?

Endret av Askepott <3
Skrevet

greit nok det, men når du sier det så er det nesten som å si ku klux klan, ser ikje helt ironien i det. Å samenligne askepott med det blir bare tåpeligt.

Ser ikke helt ironien med det når det høres ut som du sier ku klux klan, å sammenligne det med Askepott blir rett å slett frekt.

Har ikke sammenlignet ku klux klan med askepott, sier bare at jeg synes ikke det er smakløst å bruke ironi. Jeg ser helle ikke helt den ku klux klan greia, da det står tydelig Kuk løs klan!

Skrevet

Korleis kan du ikkje "sjå" den Ku Klux Klan greia, berre fordi det tydeleg står Kuk løs klan? Det er jo ein heilt tydeleg referanse til Ku Klux Klan. Alle med eit snev av allmennkunnskap må jo "sjå" det. Det er jo det som er heile poenget med namnet Kuk løs Klan - referansen er det som liksom gjer namnet morosamt.

Klubben og juliea kunne like gjerne brukt andre namn og nemnningar, som pikkfrie piker, kuk løs klubb, eller noko anna, men poenget er jo å henspegle til Ku Klux Klan.

Er det mogleg å vere så historielaus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...