Gå til innhold

Mannen sovner på sofaen hver eneste kveld :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempehyggelig med fredagskveld og kos når mannen slokner på sofaen når klokka er ni. Dette skjer hver kveld, og hver gang han legger seg på sofaen for å se på noe. Å vekke ham er umulig. Det som skjer er at han ligger der å sover til jeg går å legger meg. Prøver å vekke ham og si at jeg går, og spør om han kommer.. Ja grynter han før han snur seg rundt igjen. Dette kan jeg prøve gjentatte ganger til jeg tilslutt legger meg alene. En eller annen gang i løpet av natten våkner han (sikkert når han må tisse) og kommer da og legger seg.

Han har ikke spesielt fysisk arbeid akkurat, og sover mer enn nok. Klarer å holde seg våken om han ikke legger seg ned. Men det gjør han jo alltid. :( Savner å ha noen å snakke med på kveldene. Og sexlivet blir det jo ikke akkurat futt i for å si det sånn.

Han har nettopp vært til legen for noe annet og har tatt det meste av blodprøver og de alle er normale, han er bare en trøtting...

What to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pashla: Jeg er aaalt for trett og grinete om morgenen. Finnes ikke giret på morgensex, da vi begge må opp senest kl 6. Så da får det bare være ;)

Miryks: Det var lurt ;) Men risikerer å vekke sønnen som ligger på rommet ved siden av. (Liten leilighet) Får putte på ham hørselsvern før han legger seg da :P

Skrevet

Kanskje han må utredes litt til? Høres ikke normalt ut... Blodverdier kan være innenfor normalen men fortsatt utløse sykdom hos enkelte..

Skjoldbruskkjertel kan være i ulage f.eks (stoffskiftesykdommer) eller det kan være en hel haug autoimmune sykdommer.

Google litt og se hva du får opp?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Ikke la ham legge seg ned da vel? Få ham i aktivitet, be ham sjekke sønnen på soverommet, hente vann til deg osv. samtidig som du tilbyr kaffe eller sukker for å holde ham våken :P min mann sovner også på sofaen tidlig hver kveld (nesten), men jeg vet grunnen til det, så det er kanskje lettere å leve med. Noen ganger er det kjedelig, andre ganger kan jeg bare nyte å se tv-program uten interessekonflikter ;)

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Sånn skjedde hele tiden med mannen min før og, og han hadde ikke noe fysisk krevende jobb.. Men han mistrivdes ekstremt på jobben og det tømte han for energi.

Han fikk seg en ny jobb, som var veldig fysisk krevende, men han trivdes til det fulle, og da forsvant problemet. Han var lys våken fra tidlig morgen til vi gikk og la oss på kvelden..også når vi la oss sent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...