Helene28 Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Har i 2-3 dager hatt vondt i høyre side av magen. I navle nivå. Er vondt å snu meg, hoste og reise meg. Hvis jeg sitter stille i en stilling merker jeg ikke stort, men det er ømt og sårt når jeg trykker der . Noen som har peil hva dette kan være? Var redd for blindtarmen og dro til legen. Men der fikk jeg ikke noe særlig svar. Men hun trodde ikke det var den. Skal tilbake til mandag å ta blodprøver. Noen som har hatt noe lignende? Er 23 uker på vei.
BubbleBee Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Når man er 23 uker så skal jo livmoren ligge over navelen. Kan det være voksesmerter du kjenner kanskje? For livmoren er jo virkelig på vei oppover midt i svangerskapet Jeg er 21+3 og har i noen uker kjent små stikninger på høyre side hvis jeg tar noen brå bevegelser. Snakket med jordmor om dette og hun sa at det er helt vanlig å være litt vond og øm i mageområdet når man er gravid. Er jo mye som skal skyves på når livmoren vokser såpass fort også
missM79 Skrevet 3. november 2012 #3 Skrevet 3. november 2012 Jeg har smerter på venstre side, litt bortenfor navlen. Bare vondt ved bevegelse og trykk som deg. Spesielt når jeg ligger og snur meg. Har sammen m lege kommet frem til at det dreier seg om en muskel strekk el brist. Veldig vondt tidvis, men heldigvis helt ufarlig.
Helene28 Skrevet 3. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2012 Takk for svar jenter Da får jeg slå meg til ro med at det er noe ufarlig Er faktisk litt bedre i dag
Julie (: Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Kan være tegn på svangerskapsforgiftning med vondt høyt oppe på høyre side i magen, så kanskje du burde få analysert en urinprøve?
BubbleBee Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 Vi får trøste oss med at det som oftest er vi gravide som er overnervøse, og sjeldent noe som er feil. Hehe, ikke lett med så mange endringer i kroppen og alle disse hormonene i tillegg! Så bra at det er bedre i dag!
Helene28 Skrevet 3. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2012 Urinen var fin, og blodtrykket var 126/64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå